NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Lacewing I Physic Engine] - Kompatybilność?
Autor Wiadomość
treloog 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: RPG Maker
Pojedynki: być może
Posty: 18

449 Prestiż
Wysłany: 28-07-2018, 23:27   [Lacewing I Physic Engine] - Kompatybilność?

Witam mam pewne pytanie.
Mianowicie czy Lacewing nie gryzie sie z physic engine'm? chodzi mi tutaj o 2-4 patyczakach (ragdollach) sterowanymi przez innych graczy żeby mogli podnosić broń spychać się itp
_________________
Szanuj Admina Swego Bo możesz Mieć Gorszego
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 128

898 Prestiż
Wysłany: 29-07-2018, 18:22   

Nie wiem jak w klikach, ale zazwyczaj w programowaniu newtonowska fizyka i multiplayer się ze sobą gryzą. Łatwo o desynchronizację a i sam proces wdrażania musi być przemyślany i trzeba być gotowym na kompromisy. Ragdolli się zazwyczaj wcale nie synchronizuje.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group