NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
DEMO Gimper Dreamland
Autor Wiadomość
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 28-05-2017, 19:41   

Zamek podoba mi się bardziej niż cmentarz, ale jeśli mogę coś podpowiedzieć, to dodaj może opcję szybkiego wczytania. Idąc za twoją radą, teraz po każdej stracie serduszka wczytuję ostatni zapis, a po zabiciu każdego wroga wracam do punktu zapisu i zapisuję. Niestety teraz wczytywanie gry wymaga zbyt wielu czynności - Escape, strzałka w górę, enter, żeby wyjść do menu. Znowu dwa kolejne entery, strzałka w prawo, żeby najechać na przycisk ,,Wczytaj" i kolejne dwa entery, żeby wreszcie wczytać grę. Trochę to uciążliwe.
Nie do końca pasuje mi też działanie broni zamrażającej. Gdy przeciwnik jest zamrożony i powoli się rozmraża, nie da się go z powrotem ,,domrozić" - dopiero gdy się całkiem rozmrozi, to możemy go znowu zamrozić. Rycerze z pikami biegną z turbodoładowaniem i zanim zdążę ich drugi raz zamrozić, to już zdążę oberwać, więc możliwość domrożenia bardzo by się przydała.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 28-05-2017, 21:35   

Rycerze mają specjalną animacje która pozwala stwiedzić kiedy będą szarżować, skocz w momencie animacji i po kłopocie :P
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 28-05-2017, 21:52   

Tylko że gdy zamrożę go w momencie szarży, to po odmrożeniu leci od razu w pełnym pędzie. Ale z tym sobie radzę, bardziej mi przeszkadza te wczytywanie.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37281 Prestiż
Wysłany: 29-05-2017, 10:38   

Myślę, że zamiast ułatwiać wczytywanie lepszym pomysłem byłoby całkowite zrezygnowanie z limitu żyć. Stracisz serduszka, wracasz do ostatniego punktu zapisu z pełnymi serduszkami.
Bo stworzenie "zepsutego*" sejwa w tej grze zdarzyło mi się kilka razy i przez to straciłem chęć do dalszej gry.

* zepsuty sejw to taki z ostatnim serduszkiem na ostatnim życiu - czyli w praktyce nierealne, by dotrzeć do kolejnego punktu zapisu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group