NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
DEMO Gimper Dreamland
Autor Wiadomość
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 19-05-2017, 12:29   

Dzięki, chociaż tak naprawdę większość z tych żyć straciłem najpierw przy pierwszym bossie (w savie, który mi wtedy dałeś, było 7 żyć i na bossie straciłem 3 albo 4), a resztę już na cmentarzu. Ale życia na pewno mi się przydadzą.

[ Dodano: 19-05-2017, 23:07 ]
Ok, zrobiłem misję dla Pieseła i mam tą broń. Nie mam na kim jej wypróbować, bo wszystkich już rozwaliłem. Nawiasem mówiąc, zupełnie zapomniałem, że pod dwójką jest nowa broń i cały cmentarz przeszedłem na tej najsłabszej, może dlatego tak się namęczyłem :p
Jest coś jeszcze dla zrobienia? Roy kazał mi znaleźć pimpadło, pamiętam, że gdzieś wisiał misiek do zebrania, ale nie wiem, czy to to i nie wiem, czy jest sens go szukać.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 20-05-2017, 19:23   

kamiledi15 napisał/a:
Dzięki, chociaż tak naprawdę większość z tych żyć straciłem najpierw przy pierwszym bossie (w savie, który mi wtedy dałeś, było 7 żyć i na bossie straciłem 3 albo 4), a resztę już na cmentarzu. Ale życia na pewno mi się przydadzą.

[ Dodano: 19-05-2017, 23:07 ]
Ok, zrobiłem misję dla Pieseła i mam tą broń. Nie mam na kim jej wypróbować, bo wszystkich już rozwaliłem. Nawiasem mówiąc, zupełnie zapomniałem, że pod dwójką jest nowa broń i cały cmentarz przeszedłem na tej najsłabszej, może dlatego tak się namęczyłem :p
Jest coś jeszcze dla zrobienia? Roy kazał mi znaleźć pimpadło, pamiętam, że gdzieś wisiał misiek do zebrania, ale nie wiem, czy to to i nie wiem, czy jest sens go szukać.


Jest sens :P Bez zrobionej misji u Roja nie otworzy się most obok pieseła do bossa. Pimpadło jest na mapie Cmentarz 2-1

Tylko nie zdziw się jak na bossie nie będzie działać zamrażanie :P Boss nie może być zamrożony bo byłby zbyt łatwy.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 20-05-2017, 19:40   

Zaliczone. Te ,,pimpadło" to była jakaś maskotka, dlatego nie byłem pewien, czy to o ten przedmiot chodzi - opis Roya sugerował raczej jakieś urządzenie elektroniczne. Oczywiście poznałem, kto jest bossem :p Zostałem z dwoma życiami. Czekam, co dalej.
Nadal nie wiem, czy te szarże bossów da się w jakikolwiek sposób ominąć. Na każdym bossie tracę sporo żyć.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 20-05-2017, 20:11   

kamiledi15 napisał/a:
Zaliczone. Te ,,pimpadło to była jakaś maskotka, dlatego nie byłem pewien, czy to o ten przedmiot chodzi - opis Roya sugerował raczej jakieś urządzenie elektroniczne. Oczywiście poznałem, kto jest bossem :p Zostałem z dwoma życiami. Czekam, co dalej.
Nadal nie wiem, czy te szarże bossów da się w jakikolwiek sposób ominąć. Na każdym bossie tracę sporo żyć.


Drugiego Bossa da się przejść bez utraty nawet jednego serduszka, zwróć uwagę że gdy wystrzeliwuje pociski we wszystkie strony stojąc na platformie, nie wystrzeliwuje ich pod siebie, także gracz jest tam w 100% bezpieczny dopóki nie zeskoczy. Druga sprawa to shotgun, można ominąć z łatwością te pociski trzymając się z daleka od bossa, czym dalej będzie tym łatwiej będzie przeskoczyć pociski.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 20-05-2017, 20:41   

No tak, tylko że on też robi tą szarżę, tak jak pierwszy boss. Choć domyślam się, że on skacze zawsze na tą platformę, więc to pewnie też by się dało ominąć. No trudno, już zapisałem grę, więc musi tak zostać.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 21-05-2017, 15:10   

kamiledi15 napisał/a:
No tak, tylko że on też robi tą szarżę, tak jak pierwszy boss. Choć domyślam się, że on skacze zawsze na tą platformę, więc to pewnie też by się dało ominąć. No trudno, już zapisałem grę, więc musi tak zostać.




Coś czuję że go znienawidzisz :D
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 21-05-2017, 15:33   

O do licha, pewnie tak :D Choć przyznam, że to chyba pierwszy boss, który nie kojarzę, kto to może być. A ile krain w sumie planujesz?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 21-05-2017, 16:49   

kamiledi15 napisał/a:
O do licha, pewnie tak :D Choć przyznam, że to chyba pierwszy boss, który nie kojarzę, kto to może być. A ile krain w sumie planujesz?

Na mapie masz zaznaczone kolorami krainy i miejsca z bossami "TAB", ten mag to nie boss tylko zwykły mobek :P
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 21-05-2017, 17:51   

Chyba są 4 krainy, jeśli dobrze widzę? Las, cmentarz, zamek i coś, co wygląda jak ciasto z białym lukrem, czyli pewnie poziom zimowy.
Tutaj:
http://romanx.webd.pl/nb/...p?p=58838#58838
odniosłem się w paru słowach do Gimpera, więc możesz zerknąć.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 21-05-2017, 23:33   

kamiledi15 napisał/a:
Chyba są 4 krainy, jeśli dobrze widzę? Las, cmentarz, zamek i coś, co wygląda jak ciasto z białym lukrem, czyli pewnie poziom zimowy.
Tutaj:
http://romanx.webd.pl/nb/...p?p=58838#58838
odniosłem się w paru słowach do Gimpera, więc możesz zerknąć.

Przeczytałem :D
Nie wzorowałem się na top hacie, nawet w niego nie grałem a co do poziomu trudności to i tak z każdym update go zmniejszam więc na końcu pewnie wyjdzie tak że gra będzie bardzo prosta :P
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 21-05-2017, 23:36   

Najbardziej przerąbane w Gimperze jest to, że żyć nie da się zresetować, jak w innych grach. Raz zawalisz i zostanie ci ostatnie serduszko, to masz przerąbane na całą resztę gry, dopóki nie znajdziesz nowych po drodze. Gdyby nie to, to nie byłoby aż tak ciężko :)
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 22-05-2017, 12:32   

kamiledi15 napisał/a:
Najbardziej przerąbane w Gimperze jest to, że żyć nie da się zresetować, jak w innych grach. Raz zawalisz i zostanie ci ostatnie serduszko, to masz przerąbane na całą resztę gry, dopóki nie znajdziesz nowych po drodze. Gdyby nie to, to nie byłoby aż tak ciężko :)

Halo sejwy są na każdej mapie, co szkodzi wczytać grę po dedzie i nie powtórzyć błędu?
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 22-05-2017, 12:43   

Ehm, nie rozumiem. Po wczytaniu gra zaczyna się od ostatniego checkpointa, a nie od początku poziomu, wrogowie, których zabiłem, nadal nie żyją, a życia, które straciłem, nie wrócą. Więc nie wiem, co masz na myśli, pisząc ,,wczytać grę po dedzie i nie powtórzyć błędu".

[ Dodano: 22-05-2017, 14:05 ]
Chyba, że może masz na myśli to, że po śmierci wracam do menu, wczytuję poprzedni zapis i lecę znowu od niego. Teoretycznie tak, tylko że ja te życia tracę stopniowo, a nie wszystkie naraz. Więc jak stracę 3 serduszka, to nie chce mi się powtarzać pół planszy. I tak powoli tych żyć ubywa. Pewnie najlepiej by było wczytać ten poprzedni zapis, ale niestety gry przyzwyczaiły nas do tego, że można grać, dopóki są życia, a ta gra jednak wymaga nieco innego podejścia i tutaj każde życie jest na wagę złota.
Poza tym ja mam tak, że lubię wybić wszystkich wrogów na planszy i żadnego nie zostawić. Dlatego zamiast przejść przez wroga i ominąć go, tracąc jedno serce, wolę go rozwalić w walce, tracąc 5 serc. Tym bardziej, że gra wymaga często powrotów do poprzednich etapów. Możliwe, że będę musiał się przekonać do zmiany tego schematu :P
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 27-05-2017, 05:48   

Update 1.6 Alpha
Aktualizujecie za pomocą launchera :
http://gamejolt.com/games/Gimper_Dreamland/245152
Co nowego:
-6 nowych map zamkowych,
-Nowy P O T Ę Ż N Y Boss,
-Informacje o zapisach gry w menu,
-Nowi przeciwnicy,
-Dodano możliwość odblokowywania postaci po zabiciu bossa,
-Nowe misje,
-Naprawiono niektóre bugi.

Screeny :
Spoiler:
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1012

15738 Prestiż
Wysłany: 27-05-2017, 09:54   

wydaje mi się, że nazwa powinna brzmieć "Gimper's Dreamland"

dalej nie uważam, aby gimper był kimś dla kogo warto się produkować
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group