NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
DEMO Gimper Dreamland
Autor Wiadomość
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 01:03   

A gdzie ten save jest?
Bossa nie mogę znaleźć - dasz jakieś dokładniejsze namiary?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 01:10   

Save jest w folderze z grą, boss :
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 01:12   

Eee... Mam tylko launcher i plik GD.exe, w folderze ,,Pobrane", bo go nie przenosiłem nigdzie, a w tym folderze mam ze 100 różnych rzeczy, więc może gdzieś wśród nich jest. Podaj chociaż rozszerzenie, albo nazwę.
Odnośnie bossa - jesteś pewien, że to plansza 1-2? Jakoś inaczej wygląda.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
Ostatnio zmieniony przez kamiledi15 14-05-2017, 01:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 01:20   

kamiledi15 napisał/a:
Eee... Mam tylko launcher i plik GD.exe, w folderze ,,Pobrane, bo go nie przenosiłem nigdzie, a w tym folderze mam ze 100 różnych rzeczy, więc może gdzieś wśród nich jest. Podaj chociaż rozszerzenie, albo nazwę.
Odnośnie bossa - jesteś pewien, że to plansza 1-2? Jakoś inaczej wygląda.
Obrazek
To początek planszy, na twoim zdjęciu nie widzę tego miejsca.


Tak to prawy górny róg tej planszy, plik save to slot(numer slotu).arr
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 01:28   

Tam były dwa pliki:
https://megawrzuta.pl/download/e2c0118ae16b97d24e75085436dbd67e.html
https://megawrzuta.pl/download/82e6655863beafc7a0870f9733524ec7.html

Odnośnie bossa - widzę miejsce, które zaznaczyłeś na mapie, ale nie ma tam żadnego mostu.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 01:59   

kamiledi15 napisał/a:
Tam były dwa pliki:
https://megawrzuta.pl/download/e2c0118ae16b97d24e75085436dbd67e.html
https://megawrzuta.pl/download/82e6655863beafc7a0870f9733524ec7.html

Odnośnie bossa - widzę miejsce, które zaznaczyłeś na mapie, ale nie ma tam żadnego mostu.
Obrazek


Wygląda na to że ten bug występuje tylko w wersji demo, ale nie zawsze.
Tutaj wstawiam naprawiony save : http://www75.zippyshare.com/v/g8TUm0Q0/file.html

 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 09:24   

Dzięki. Dość trudny ten boss, nie wiem, czy tą jej szarżę, gdy nagle leci z turbodoładowaniem, da się w jakiś sposób ominąć - 3 życia na niej straciłem.
Jak rozumiem, pozostałych dwóch misji nie da się w demie wypełnić? I na jednym ze screenów pokazałeś człowieka-żabę, w demie go nie ma? Myślałem, że to on będzie bossem.
Po skończeniu dema podtrzymuję swoją opinię. Jest trochę bugów i te postacie gryzą mi się z projektem tego świata, a za animację śmierci powinieneś zap*** na galerze, ale ogólnie to całkiem fajna gra.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 10:00   

kamiledi15 napisał/a:
Dzięki. Dość trudny ten boss, nie wiem, czy tą jej szarżę, gdy nagle leci z turbodoładowaniem, da się w jakiś sposób ominąć - 3 życia na niej straciłem.
Jak rozumiem, pozostałych dwóch misji nie da się w demie wypełnić? I na jednym ze screenów pokazałeś człowieka-żabę, w demie go nie ma? Myślałem, że to on będzie bossem.
Po skończeniu dema podtrzymuję swoją opinię. Jest trochę bugów i te postacie gryzą mi się z projektem tego świata, a za animację śmierci powinieneś zap*** na galerze, ale ogólnie to całkiem fajna gra.


Pepe żaba odblokowuje się do grania online po wbiciu 500 punktów w wiedźminie w prologu, jak nie chcesz oglądać animacji śmierci to nie giń! :D
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37281 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 10:01   

kamiledi15 napisał/a:
Racja, życia jednak nie wracają. Ale w każdym razie możesz zacząć znowu od ostatniego zapisu, więc żadnych konsekwencji z tego nie masz.
Konsekwencje są takie, że muszę znów przechodzić przez ekran śmierci, wczytać grę na nowo uważając, żeby nie wybrać "nowa gra" przez przypadek (raz tak zrobiłem).
Kiedy wybieram nowa grę, lub wczytuję, slot powinien się jakoś wyróżniać, kiedy już jakaś gra jest na nim zapisana. No i dobrze by było, gdyby po śmierci gra wczytywała się automatycznie.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 14-05-2017, 11:46   

No nieźle, mi się to nie zdarzyło :D Bierzesz alt+tab, prawym na pasek, zamykasz grę, otwierasz znowu, wczytujesz i w ciągu paru sekund grasz dalej.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 17-05-2017, 22:57   

Update 1.5 Alpha
Aktualizujecie za pomocą launchera :
http://herrios.ct8.pl/Gim...%20Launcher.exe
Co nowego:
-Dodano Bossa do krainy cmentarnej,
-Naprawiono niektóre bugi,
-dodano mapy cmentarne.

Screeny :
Spoiler:
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 18-05-2017, 19:49   

Masakra, żeby to przejść. Czasem w jednym miejscu jest mnóstwo strzelających wrogów plus kilka nieśmiertelnych duchów, a jak zostało ostatnie życie to weź to przejdź. W dodatku ci strzelający wrogowie często mają większy zasięg strzału plus mogą dowolnie regulować kąt, a ja mogę strzelać tylko prosto. Poziom trudności jest trochę przesadzony i jest to naprawdę niezły hardcore. Gdy zostało jedno życie i jedno serduszko, a przede mną sześciu wrogów, to nie za bardzo mam motywację, żeby nadal próbować. No, ale zobaczymy, może jakimś cudem się uda.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 19-05-2017, 01:08   

kamiledi15 napisał/a:
Masakra, żeby to przejść. Czasem w jednym miejscu jest mnóstwo strzelających wrogów plus kilka nieśmiertelnych duchów, a jak zostało ostatnie życie to weź to przejdź. W dodatku ci strzelający wrogowie często mają większy zasięg strzału plus mogą dowolnie regulować kąt, a ja mogę strzelać tylko prosto. Poziom trudności jest trochę przesadzony i jest to naprawdę niezły hardcore. Gdy zostało jedno życie i jedno serduszko, a przede mną sześciu wrogów, to nie za bardzo mam motywację, żeby nadal próbować. No, ale zobaczymy, może jakimś cudem się uda.


W następnym update zmniejszę ilość potworów. Also na tych screenach są pokazane miejsca z dodatkowymi życiami :
http://imgur.com/a/AsFi4

Polecam też najpierw zrobić misje u radzieckiego pieseła na mapie cmentarz 1-3, da ci on limit żyć +1, uleczy cię oraz da ci nową broń która potrafi zamrażać wrogów.
Also duchy ranią tylko gdy są w pełni widzialne, gdy są przeźroczyste to nie ranią :v
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 19-05-2017, 08:26   

Chyba chodzi o 2-3? Dzięki, ta broń na pewno by się przydała.
Zauważyłem to z tymi duchami, ale jak przede mną jest szkielet, który muszę przeskoczyć, a on rzuca kośćmi, nad nim wisi strzelający demon, a na mnie jadą duchy, nie dając czasu na zastrzelenie tamtych dwóch, to niewiele mi to pomaga :) Da się to oczywiście zrobić, ale jak zostało ostatnie serce z ostatniego życia, to ma się naprawdę przerąbane. Może lepiej by było, gdyby po stracie wszystkich żyć zaczynało się od początku danego poziomu, z wszystkimi potworami odnowionymi? Tak się to odbywało w starych platformówkach i to dawało przynajmniej jakiekolwiek szanse, jeśli mi nie poszło za dobrze wcześniej.
Trochę mi też przeszkadza, że poziomy są bardzo rozbudowane. W pierwszych planszach wziąłem 3 misje, dało się chyba wykonać tylko jedną, teraz na cmentarzu wziąłem kolejną, teraz wezmę jeszcze jedną od tego pieseła, w jakiejś dziurze widziałem miśka, którego nie mogę wziąć, więc pewnie też jest do jakiejś misji. I weź tu potem pamiętaj, gdzie są ci wszyscy zleceniodawcy i przedmioty do misji. Przydałaby się jakaś minimapa. Z tego samego powodu wkurzało mnie Baldur's Gate - bierzesz zadanie od kogoś, parę godzin później udaje się je wykonać, wracasz się i szukasz po całej mapie, gdzie był ten koleś, który kazał ci to zrobić. W dwójce dali mapę, na której można było samemu oznaczać punkty na mapie i to był genialny pomysł, nie wiedzieć czemu rzadko używany w grach.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 19-05-2017, 11:27   

kamiledi15 napisał/a:
Chyba chodzi o 2-3? Dzięki, ta broń na pewno by się przydała.
Zauważyłem to z tymi duchami, ale jak przede mną jest szkielet, który muszę przeskoczyć, a on rzuca kośćmi, nad nim wisi strzelający demon, a na mnie jadą duchy, nie dając czasu na zastrzelenie tamtych dwóch, to niewiele mi to pomaga :) Da się to oczywiście zrobić, ale jak zostało ostatnie serce z ostatniego życia, to ma się naprawdę przerąbane. Może lepiej by było, gdyby po stracie wszystkich żyć zaczynało się od początku danego poziomu, z wszystkimi potworami odnowionymi? Tak się to odbywało w starych platformówkach i to dawało przynajmniej jakiekolwiek szanse, jeśli mi nie poszło za dobrze wcześniej.
Trochę mi też przeszkadza, że poziomy są bardzo rozbudowane. W pierwszych planszach wziąłem 3 misje, dało się chyba wykonać tylko jedną, teraz na cmentarzu wziąłem kolejną, teraz wezmę jeszcze jedną od tego pieseła, w jakiejś dziurze widziałem miśka, którego nie mogę wziąć, więc pewnie też jest do jakiejś misji. I weź tu potem pamiętaj, gdzie są ci wszyscy zleceniodawcy i przedmioty do misji. Przydałaby się jakaś minimapa. Z tego samego powodu wkurzało mnie Baldur's Gate - bierzesz zadanie od kogoś, parę godzin później udaje się je wykonać, wracasz się i szukasz po całej mapie, gdzie był ten koleś, który kazał ci to zrobić. W dwójce dali mapę, na której można było samemu oznaczać punkty na mapie i to był genialny pomysł, nie wiedzieć czemu rzadko używany w grach.


Bardzo chciałbym wprowadzić taki system map, ale brakuje mi czasu, mam czas do końca miesiąca bo potem następny cały miesiąc poświęcam na naukę matematyki do poprawki a potem dwa miesiące praca i też nauka. Co do map to nie są one jakoś szczególnie wielkie, w rzeczywistości są małe, rzecz w tym że ciemność w poziomach cmentarnych potęguje wrażenie wielkości mapy.

Ten programik JEDNORAZOWO, doda ci 5 życ na wybrany save, zrobiłem go bo grałeś na wersji z większą ilością potworów w pierwszej krainie a to było nie fer.
http://www17.zippyshare.com/v/R21RVriv/file.html
Musisz go tylko umieścić w folderze z grą.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group