NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Mam] Przykład deszczu
Autor Wiadomość
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy
Posty: 123

2288 Prestiż
  Wysłany: 11-01-2017, 22:15   [Mam] Przykład deszczu

Przykład deszczu.

Link do pliku deszcz.mfa
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 15-01-2017, 16:03   

Dobry efekt i jak na jego realizm oraz fajny wygląd bardzo płynnie i wydajnie działa. Propsy za brak użycia efektów (shaderów), ja swój deszcz robiłem 100% shaderami, ale nie wygląda on w najmniejszym stopniu tak dobrze jak twój. Brak shaderów pozwala na dostosowanie deszczu do swoich potrzeb, tzn. zmiana kolorów, efekty rozmycia itp. W dodatku przykład dobrze opisany i konfigurowalny.

Mam go na dysku, więc jeśli kiedyś zniknie z hostingu to wrzucę go na jakiś bardziej stabilny i w ZIP-ie.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group