NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strzelanka] [Unity] Bloody boxes
Autor Wiadomość
Dexter 
Plutonowy


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 61

Prestiż
Wysłany: 23-03-2016, 20:20   [Strzelanka] [Unity] Bloody boxes

Tytuł: Bloody boxes

Gatunek: FPS
Język: C#, Unity 5

Autor: Piotr Wyszynski
Grafika: Piotr Wyszynski + darmowe zródła
Dźwięk: Piotr Wyszyński + darmowe źródła
Muzyka: Darmowe źródła

Opis:
Tak to już jest, że wszystko co złe dzieje się w jednym czasie. Zaraz po tym jak jesteś zmuszony do przeprowadzki nastaje APOKALISPA ZOMBIE. Cóż... To nie koniec świata, prawda? Choć może jednak. Badź co bądź nie możesz przecież pozwolić, aby ktoś inny przywłaszczył sobie Twoje rzeczy, które postanowiłeś przechować w magazynie swojego poprzedniego pracodawcy. Czas się po nie wybrać...

Filmik:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be


Screeny:
http://xirdev.com/projects/BloodyBoxes/screen1.png
http://xirdev.com/projects/BloodyBoxes/screen2.png
http://xirdev.com/projects/BloodyBoxes/screen3.png
http://xirdev.com/projects/BloodyBoxes/screen4.png

Download:
http://xirdev.com/project...BloodyBoxes.rar (Ok. 100MB)

Uwagi:
To moja pierwsza gra w 3d. Jest sporo bugów, które z powodu kiepskiego kodowania są bardzo ciężkie do naprawienia. Był to projekt głównie w celach naukowych. Ciesze się jednak, że udało mi się go doprowadzić do końca. :)
_________________
Tenshi no metsuki...
Ostatnio zmieniony przez Dexter 23-03-2016, 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

Prestiż
Wysłany: 23-03-2016, 20:34   

Gry nie ocenię, ale nawet jeżeli nie jest najlepsza to i tak pewnie sporo się nauczysz przy pracy nad taką grą. Zainwestuj w sensowny software do nagrywania (MSI Afterburner daje radę ;P ) bo jakość wideo kuleje.

Co do hostingu, polecam mega.nz na duże pliki. Wymaga rejestracji, ale naprawdę warto, dostajesz darmowe 50 GB miejsca i bardzo szybkie transfery. No i jestem pewien że grę można by było sporo skroić na wadze.
 
     
Dexter 
Plutonowy


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 61

Prestiż
Wysłany: 23-03-2016, 21:55   

Hej Worm,
Dzięki za szybką odpowiedź. Masz racje przydałoby się coś lepszego do nagrywania. Następnym razem postaram się o filmik dużo lepszej jakoś.

Przejrzałem również dość dokładnie wszystkie pliki i okazało się, że jestem idiotą. Pakowałem również pliki projektu, a nie samej gry. Gdy pozbyłem się całego zbędnego balastu gra zaczęła zajmować po spakowaniu 100MB, a to idealnie, żeby wrzucić nawet na mój serwer! :)

Mam nadzieję, że to sprawi, że będziesz miał ochotę chociaż rzucić na nią okiem.

Dodałem również screeny - tak na wszelki wypadek, gdyby ktoś wolał je od oglądania filmiku :) .
_________________
Tenshi no metsuki...
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 796

Prestiż
Wysłany: 24-03-2016, 09:09   

Świetny opis na filmiku :D Zbieraj pudełka, zabijaj zombie, zbieraj jeszcze więcej pudełek i zabijaj zombie, zorientuj się, że drzwi są zamknięte - żebyś mógł zabijać więcej zombie :D
Jeszcze nie grałem, z filmiku wygląda na prostą grę typu chodź i strzelaj, ale w domu z ciekawości zobaczę. Całkiem niezłe są animacje zombiaków, choć te ,,krwawe" pudełka w postaci śnieżnobiałych prostokątów trochę nie pasują do opisu.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

Prestiż
Wysłany: 24-03-2016, 19:37   

W sumie grało się dość przyjemnie. Mam w zasadzie 2 uwagi:
- Zombie często wyglądają jakby się ślizgały po podłodze
- minimapa jest zbyt ciemna. Trzeba się dobrze przyjrzeć, by zauważyć gdzie są ściany - ma dużo mniejszy kontrast, niż "główny" widok.
 
     
Dexter 
Plutonowy


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 61

Prestiż
Wysłany: 24-03-2016, 23:36   

@Kamiledi15 dzięki za opinię na temat filmiku! :)

Co do "krwawych pudełek", słowo 'bloody' może znaczyć coś typu 'cholerne', i w takim właśnie kontekście starałem się go używać :) .

@Jarlfenrir, ciesze się, że miło się grało. Co do zombie ślizgających się po podłodze - starałem się rozwiązać ten problem sporo razy. Wydaje mi się, że nie umiem dobrze dobrać szybkości animacji do szybkości ruchu.

Kontrast wezmę pod uwagę. :) Powiedz mi, na jakich ustawieniach grałeś (Fast, Good, Simple)? Wydaje mi się, że powyżej "good" światło jest dość jasne? Choć może to tylko moje subiektywne odczucie. Jak znajdę chwilkę podkręcę trochę światło :) .
_________________
Tenshi no metsuki...
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

Prestiż
Wysłany: 25-03-2016, 08:45   

Najwyższe ustawienia. Samo światło jest dość jasne, dlatego ciemna mapa jest gorzej widoczna - jak patrzę na mapę, muszę chwilę zaczekać aż oczy się przyzwyczaja do ciemnego ;)
Zapomniałem, a miałem jeszcze jedną uwagę - jak strzelam w zombiaka, którego nie widzę (a wiem, że tam jest z minimapy) to krew, która się pojawia jest już mega wyraźna - jakby świeciła własnym światłem :P
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 796

Prestiż
Wysłany: 25-03-2016, 22:47   

Przeszedłem. Gra była trudniejsza, niż się spodziewałem. Jeśli chodzi o minusy - przy przeładowywaniu broni, jak się trzyma strzał, to nadal słychać, jakbyśmy strzelali, ale wrogowie w tym czasie nie obrywają, a nam spada amunicja.
Zombiaki mają dość ładne animacje, choć upadanie nie jest do końca dopracowane, a animacji obrywania brak.
Mam wrażenie, że niektóre pudełka nie były zaznaczone na minimapie, a niektóre tak.
Faktycznie minimapa jest trochę za ciemna.
Zombie chyba pojawiają się w nieskończoność i czasami potrafią pojawić się nagle tuż za naszymi plecami - jest to dość uciążliwe, gdy nawalamy do zombiaków z przodu, a nagle kilka się pojawia z tyłu i nie mamy gdzie uciec.
Granaty wybuchają zbyt długo - zanim zdążą wybuchnąć, to zombiak zdąża już go dawno minąć i nie obrywa. Zasięg wybuchu jest też zbyt mały i nie ma dźwięku.
Skąd wziąłeś dźwięk lektora? Jeśli sam go nagrywałeś, to masz naprawdę dobry angielski akcent.
Po przejściu gry pojawił się jakiś napis, ale nie zdążyłem go przeczytać, bo byłem w trakcie nawalania do zombiaków, więc gdy się pojawił to wciskałem przycisk strzału i go przewinąłem.
Pudełkom przydałaby się jakaś tekstura, bo ten śnieżnobiały kolor świadczy o tym, że brakuje na nich jakiejś tapety.
I to chyba tyle, gra jest mało rozbudowana - jeden typ przeciwników, spamujących się bez końca, spora mapa, w której łatwo się zgubić. Ale grało się dość fajnie. Szkoda, że nie zdążyłem przeczytać końcowego napisu, bo nie bardzo chce mi się przechodzić jeszcze raz.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

Prestiż
Wysłany: 26-03-2016, 04:45   

Grę przeszedłem w parę minut, bardzo łatwa. Wystarczy biegać po pokojach i strzelać na oślep.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 796

Prestiż
Wysłany: 26-03-2016, 10:08   

Widocznie miałeś farta. W niektórych pokojach zombiaków jest bardzo dużo, a w dodatku co chwilę z tyłu mogą się zespamować nowe z tyłu i wtedy można szybko zginąć.
Ale to, że napisałem ,,trudniejsza, niż myślałem", to nie znaczy, że była jakaś bardzo trudna - przeszedłem za drugim podejściem też w jakieś niecałe 10 minut.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

Prestiż
Wysłany: 26-03-2016, 19:49   

nie ma czegoś takiego jak fart, jest tylko skill
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 796

Prestiż
Wysłany: 27-03-2016, 01:44   

Skill i ,,strzelanie na oślep" to wykluczające się pojęcia.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1732

Prestiż
Wysłany: 27-03-2016, 14:54   

Ja w sumie również przeszedłem grę za drugim razem, ale tylko dlatego, że przy pierwszej próbie nie wiedziałem, że magazynki muszę zmieniać ręcznie (założyłem, że skończyła mi się amunicja).
A co do świecących pudełek, to mi się podobało, że łatwo je można zauważyć, znacznie mniej błąkania się (z tym, że nie zauważyłem, by były na minimapie zaznaczone).
 
     
Dexter 
Plutonowy


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 61

Prestiż
Wysłany: 27-03-2016, 20:49   

Hej! :) Dzięki za tak duży odzwew. Jest mi naprawdę miło i dziękuję za wszystkie uwagi!

Jeżeli chodzi o pudełka - w gruncie rzeczy nie mają tekstury tylko dlatego, że to było częścią założenia. Zdecydowałem się sprawić, aby emitowały skrajnie jasne światło - w ten sposób łatwiej je zauważyć. Na początku myślałem, aby po prostu wyróżniały się teksturą. Niestety w ten sposób w ciemnych warunkach ich szukanie zajmowałoby naprawdę masę czasu, a nie chciałem sztucznie wydłużać gameplayu :) .

Nie ukrywam, że zdaję sobie sprawę, że gra nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności. Była prosta już z założenia - chodź wiem, że dodatkowy rodzaj przeciwników naprawdę by się Jej przysłużył :D .

Strzelanie podczas przeładowania oraz jasność minipamy postaram się poprawić.

Jeszcze malutka uwaga na temat pudełek na mapie - mapa to po prostu kamera z góry. Pudełka, które są zasłonięte czymś od góry nie są widoczne również na minimapie. Nie pomyślałem o tym - wypadałoby to zmienić :)
_________________
Tenshi no metsuki...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group