NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Inna] Infinite Angle
Autor Wiadomość
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 11-11-2016, 01:51   

A jak już się na nas rzuci, to można coś jeszcze zrobić? Biega tak szybko, że nie bardzo mogę uciec. A jak mnie już złapie, to jeszcze ze dwie sekundy ,,błyska", zanim zginę, tak jakby coś jeszcze można było zrobić, ale nie wiem co. Teraz jak go spotkałem to byłem dosyć daleko, ale i tak się na mnie rzucił.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2543 Prestiż
Wysłany: 11-11-2016, 01:53   

Możesz schować się do wentylacji, albo zamknąć mu przed nosem tytanowe drzwi. Ogólnie działa jak typowy przeciwnik w grach horror, czyli biegnie do punktu gdzie nas ostatni raz widział/słyszał.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 11-11-2016, 12:04   

http://imgur.com/a/2hmwH
Uff, nareszcie.
Dobra, podsumuję na szybko. Gra jest naprawdę dobra, ale losowość czasami sprawia, że jest nie do przejścia, jeśli warunki się niekorzystnie ułożą. Wchodząc do wentylacji, chodząc tam swobodnie, Bianka może nagle wyjść nam naprzeciw i wtedy już nie da się uciec. Niby ją słychać, ale nie potrafię się zorientować, z której strony - może mam za słabe słuchawki. Pierwszy potwór czasem pojawia się w takim miejscu, że giniemy natychmiast. Drugi zagłusza kroki piątego, które zresztą są trochę za ciche i słabo je słychać. I na odwrót - muzyka piątego zagłusza muzykę drugiego i można się na niego wtedy naciąć (muzyka piątego jak już zacznie grać, to gra bardzo długo i czasem muszę przejść na drugi koniec planszy, żeby wreszcie ucichła). Gdy piąty rzuci się na nas na prostej drodze bez zakrętów, to chyba nie da się przed nim uciec, a przynajmniej nie potrafię - udaje mi się tylko wtedy, gdy są zakręty i mogę mu zejść z oczu. To samo tyczy się czwartego przeciwnika - jak zaatakuje mnie np. w korzytarzu przed generatorem, to mogę już resetować poziom, bo i tak wiem, że już po mnie. Tak więc, każdy z nich ma jakieś wady i jeśli warunki ułożą się niekorzystnie, to jestem praktycznie bez szans, a to mocno denerwuje, bo ginę nie ze swojej winy. Ale, po kilkudziesięciu próbach, w końcu przeszedłem tą grę. Ten piąty przeciwnik trochę rozmija się z opisem przed nocą. Gdyby rzeczywiście sprawdzał, czy jesteśmy żywi czy martwi i ,,stąpał ciężko", a nie pędził z turbodoładowaniem przy heavymetalowej muzyce, to moim zdaniem byłby lepszy.
Potem obejrzałem sobie jeszcze galerię. Kapelusznik w grze wyglądał dla mnie raczej jak Freddy Krueger widziany od góry, a nie jak dostojny wąsacz w cylindrze. Podobnie Tiger wyglądał mi raczej na jakiegoś byka, który zamiast rogów ma długie uszy, a to jakiś tygrys. Reszta już raczej odpowiada moim wyobrażeniom.
Trochę kiepska jest też mechanika drzwi - tych zwykłych, drewnianych. Czasem próbuję je zamknąć potworowi przed nosem i nie mogę, bo cały czas się otwierają/zamykają/otwierają/zamykają. Dodałbym jakiś przycisk, a nie taki automat.
Tak więc, gra mi się spodobała. Zmieniłbym parę szczegółów, ale i tak jest to bardzo dobra produkcja i ciekaw jestem, co z tego wyjdzie dalej.
PS. Nie wiem, o co chodzi z tytanowymi drzwiami. Te przy wejściu otwierają się automatycznie i jak już przez nie wejdę, nie da się ich z powrotem otworzyć. W instrukcji jest podane LPM, ale nie działa. Te przy generatorze też otwierają się same. Może chodzi o jakieś inne drzwi?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2543 Prestiż
Wysłany: 11-11-2016, 12:49   

kamiledi15 napisał/a:
http://imgur.com/a/2hmwH
Uff, nareszcie.
Dobra, podsumuję na szybko. Gra jest naprawdę dobra, ale losowość czasami sprawia, że jest nie do przejścia, jeśli warunki się niekorzystnie ułożą. Wchodząc do wentylacji, chodząc tam swobodnie, Bianka może nagle wyjść nam naprzeciw i wtedy już nie da się uciec. Niby ją słychać, ale nie potrafię się zorientować, z której strony - może mam za słabe słuchawki. Pierwszy potwór czasem pojawia się w takim miejscu, że giniemy natychmiast. Drugi zagłusza kroki piątego, które zresztą są trochę za ciche i słabo je słychać. I na odwrót - muzyka piątego zagłusza muzykę drugiego i można się na niego wtedy naciąć (muzyka piątego jak już zacznie grać, to gra bardzo długo i czasem muszę przejść na drugi koniec planszy, żeby wreszcie ucichła). Gdy piąty rzuci się na nas na prostej drodze bez zakrętów, to chyba nie da się przed nim uciec, a przynajmniej nie potrafię - udaje mi się tylko wtedy, gdy są zakręty i mogę mu zejść z oczu. To samo tyczy się czwartego przeciwnika - jak zaatakuje mnie np. w korzytarzu przed generatorem, to mogę już resetować poziom, bo i tak wiem, że już po mnie. Tak więc, każdy z nich ma jakieś wady i jeśli warunki ułożą się niekorzystnie, to jestem praktycznie bez szans, a to mocno denerwuje, bo ginę nie ze swojej winy. Ale, po kilkudziesięciu próbach, w końcu przeszedłem tą grę. Ten piąty przeciwnik trochę rozmija się z opisem przed nocą. Gdyby rzeczywiście sprawdzał, czy jesteśmy żywi czy martwi i ,,stąpał ciężko, a nie pędził z turbodoładowaniem przy heavymetalowej muzyce, to moim zdaniem byłby lepszy.
Potem obejrzałem sobie jeszcze galerię. Kapelusznik w grze wyglądał dla mnie raczej jak Freddy Krueger widziany od góry, a nie jak dostojny wąsacz w cylindrze. Podobnie Tiger wyglądał mi raczej na jakiegoś byka, który zamiast rogów ma długie uszy, a to jakiś tygrys. Reszta już raczej odpowiada moim wyobrażeniom.
Trochę kiepska jest też mechanika drzwi - tych zwykłych, drewnianych. Czasem próbuję je zamknąć potworowi przed nosem i nie mogę, bo cały czas się otwierają/zamykają/otwierają/zamykają. Dodałbym jakiś przycisk, a nie taki automat.
Tak więc, gra mi się spodobała. Zmieniłbym parę szczegółów, ale i tak jest to bardzo dobra produkcja i ciekaw jestem, co z tego wyjdzie dalej.
PS. Nie wiem, o co chodzi z tytanowymi drzwiami. Te przy wejściu otwierają się automatycznie i jak już przez nie wejdę, nie da się ich z powrotem otworzyć. W instrukcji jest podane LPM, ale nie działa. Te przy generatorze też otwierają się same. Może chodzi o jakieś inne drzwi?

Dzięki za konstruktywną krytykę. Od Bianci da się uciec, chociaż to wymaga troszkę praktyki, chyba że znajdujesz się w sytuacji takiej jak ta . Nad głośnością niektórych elementów będę musiał faktycznie popracować. Miejsce pojawienia się Nataszy będę musiał usprawnić. Przed piątym można uciec na 3 sposoby, ale widocznie będę musiał wprowadzić jakieś lepsze samouczki do gry. Opis piątego przeciwnika też będę musiał zmienić. Co do galerii, to przyjaźniejsze wyglądy postaci są uzasadnione fabularnie, więc nie ma się o co martwić, w szczególności że są przygotowani już bardziej mroczni przeciwnicy, ale mówienie o nich to już terytorium spoilerowe. Mechanika drzwi była wzorowana na tej z Hotline Miami, gdzie działa to nawet lepiej niż tam, więc nie wiem czy to będę zmieniać. Co do mechanicznych drzwi to obejrzyj to ; )
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 11-11-2016, 12:57   

Właśnie taką sytuację miałem na myśli. A piąty, na filmiku zaatakował Cię w miejscu z dużą ilością zakrętów. W korytarzu przed generatorem nie ma ani drzwi, ani wejścia do wentylacji, ani żadnego zakrętu i tam już jest kicha. Rzadko tam wchodzi, ale jednak zdarza się. U mnie też nie zauważyłem, żeby rozbijał się o ściany na zakrętach, jak na filmiku, raczej zręcznie je wymija, ale może to zależy od sytuacji.
Aha, a więc to są te tytanowe drzwi. Nigdzie nie było powiedziane, że to właśnie to. Dobrze wiedzieć, szkoda tylko, że już zdążyłem przejść grę :)
W każdym razie to naprawdę dobra gra i ciekaw jestem, co dalej z tego wyjdzie.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2543 Prestiż
Wysłany: 11-11-2016, 13:03   

Czerwone iksy to miejsca gdzie można było wejść do wentylacji.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 11-11-2016, 13:07   

Wiem o tych miejscach. Ale mam na myśli sytuację, gdy czwarty lub piąty potwór zaatakuje mnie w połowie korytarza z generatorem. Wtedy nie zdążę dobiec do wentylacji przy generatorze, ani do zakrętu z drugiej strony.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 12-11-2016, 11:32   

Ej, HappyOrange, tylko jak skończysz grę to nie zdradzaj wszystkich sekretów i jak przejść grę krok po kroku :D
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 21-11-2016, 23:15   

1. wywaliło screeny w poście
2. opis fabuły ZBYT mocno zalatuje, wręcz śmierdzi fnafem, jeżeli chcesz trafić do większej ilości osób, to ogarnij coś lepszego. W sensie - szanuje, nie szkaluje. Choć i tak powinieneś implementować fnafa jak najmniej.
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2543 Prestiż
Wysłany: 21-11-2016, 23:37   

Kyogi napisał/a:
1. wywaliło screeny w poście
2. opis fabuły ZBYT mocno zalatuje, wręcz śmierdzi fnafem, jeżeli chcesz trafić do większej ilości osób, to ogarnij coś lepszego. W sensie - szanuje, nie szkaluje. Choć i tak powinieneś implementować fnafa jak najmniej.
Nie mogę edytować postu, a fabuła zmieniła się diamentralnie i praktycznie nie ma nic wspólnego z FNAF'em. Screeny dalej są aktywne, przynajmniej u mnie.
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 24-11-2016, 13:10   

Jeśli masz szanse to zmień mape. Bo wygląda to źle, jesli jest prawie taka sama lewa i prawa strona mapy. Troche takie odbicie lustrzane.
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2543 Prestiż
Wysłany: 24-11-2016, 17:26   

Kyogi napisał/a:
Jeśli masz szanse to zmień mape. Bo wygląda to źle, jesli jest prawie taka sama lewa i prawa strona mapy. Troche takie odbicie lustrzane.
Symetryczność mapy działa na plus. Patrząc na to jak się gubili nowi gracze w tej mapie, to brak symetrii by to jeszcze pogorszył. A z resztą, finalna gra nie będzie się opierać wyłącznie na tej lokacji.
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 06-12-2016, 09:48   

Still waiting for optimizations :/
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2543 Prestiż
Wysłany: 02-01-2017, 00:23   

Aktualizacja gry. Co zostało poprawione? Balans czasu rozgrywki, opis drugiego i piątego przeciwnika, nowsze menu, uproszczony pierwszy przeciwnik, o wiele lepsza mapa, możliwość pomijania dialogów i ciekawsze zakończenie. Ogólnie rzecz biorąc, teraz gra jest bardziej przystępna dla nowych graczy.
LINK DO POBRANIA

[ Dodano: 09-02-2018, 02:20 ]
Jakby kogoś to interesowało, to projekt wciąż żyje. Aktualnie pracuję nad ostatnią większą aktualizacją do wersji prototypu, która powinna sporo namieszać w tej wersji gry.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 818

8347 Prestiż
Wysłany: 09-02-2018, 10:38   

Już myślałem, że zapomniałeś o tej grze :D Oczywiście nadal czekam.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group