NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Zręcznościowa] Pies Syrena
Autor Wiadomość
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 128

898 Prestiż
Wysłany: 11-10-2014, 01:07   

Ciekawy pomysł. Logo gry z tego co widzę będzie przypominać logo z gry the binding of isaac tylko w wersji rysowanej niekomputerowo. Jestem ciekawy co z tego wyjdzie bo już całkiem sporo czasu to robisz.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 737

4852 Prestiż
Wysłany: 26-10-2014, 23:21   

Wrzucam filmik, który nie jest jeszcze trailerem, a raczej wstępną zapowiedzią gry:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Samej gry w nim niewiele, dopiero pod koniec - demonstruję tam sposób poruszania postacią, sposób omijania i odbijania pocisków. To jest dopiero wstępny silnik, więc fizyka ruchu będzie bardziej realistyczna i łączenia między częściami ciała będą dokładniejsze.
Co oprócz krótkiego fragmentu gry jest na filmiku? Trochę historii - skąd postać się wzięła, pokaz moich komiksów. I pokaz muzyki - wiem, że jest dziwna i nie każdemu się spodoba (może tylko mi), ale będzie można ją wyłączyć :) Za namową Sporka nie wydzieram się już tak jak we wcześniejszych piosenkach, które mu pokazywałem, ale jeszcze muszę popracować, żeby to wszystko było dokładniejsze i bardziej profesjonalne. Miałem wymyślać własne utwory, ale jednak to trochę za trudne, więc będę przerabiał muzykę z innych gier. W tym przypadku jest to ten utwór:
https://www.youtube.com/watch?v=kx8af6vE3Rc
Mam swój nietypowy styl, który jest trochę parodią, a trochę sam nie wiem czym :) Nie przerabiam muzyki tak, żeby była podobna do oryginału, tylko na swój specyficzny sposób.
Film może da wam wstępny obraz tego, jak gra może wyglądać i brzmieć. Na pewno wszystko będzie bardziej dopracowane, niż tu widać, bo dopiero zaczynam prace nad grą.
Czeka mnie teraz ciężka przeprawa z silnikiem ruchu postaci, jak się z tym uporam, to już potem pójdzie z górki. Gra pewnie nieprędko wyjdzie, bo założenia, jakie sobie przyjąłem, wymagają sporo pracy. Ale po kończeniu poszczególnych poziomów postaram się wydawać wersje demo z takim systemem zapisu, żeby po wgraniu nowszego dema można było kontynuować od momentu, do którego się doszło w poprzednim.
Jak widać, będzie to nietypowa gra - z nietypową grafiką, nietypowym dubbingiem, nietypową muzyką, nietypowymi postaciami i nietypowym gameplayem. Chcę stworzyć coś oryginalnego pod każdym względem, czego jeszcze dotąd nie było, w każdym aspekcie gry. Czy się komuś spodoba - czas pokaże. Ja jestem też nietypowy, więc mi się podoba :)
PS. Uważny obserwator zauważy, że w 0:58 zmieniłem styl pisma - tak pisałem, kiedy byłem mały. Na początku pismo jest takie, jakim piszę teraz.
Wspominałem, że niektóre smaczki będą rozpoznawalne tylko dla osób, które chodziły ze mną do podstawówki. Chodzi między innymi właśnie o ten styl pisma, albo o napis ,,Helos", które kiedyś było naszym powitaniem zamiast słowa ,,Cześć". Ale szczerze mówiąc wątpię, żeby ktoś z nich takie rzeczy pamiętał, więc ta gra to będzie pewnie tylko pamiątka dla mnie, taki hołd dla mojego dzieciństwa :)
_________________
Pies Syrena - stan na 16.10.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 18 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 10 z 19 gotowe.
Ostatnio zmieniony przez kamiledi15 27-10-2014, 10:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Sporek 
Bohater
Niechciany


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 333

15682 Prestiż
Wysłany: 26-10-2014, 23:25   

kamiledi15 napisał/a:
Wrzucam filmik, który nie jest jeszcze trailerem, a raczej wstępną zapowiedzią gry:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

SUPER ! Gdyby nie te okienka mmfa to wygląda bardzo profesjonalnie.
_________________
podpisu nie ma
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
Grafik 2D


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 3 razy
Posty: 229

1601 Prestiż
Wysłany: 26-10-2014, 23:57   

Pamiętam ten tytuł, rysunki, główną postać jeszcze z czasów Click Portalu. Jak ten czas leci. Fajny filmik Ci wyszedł.
_________________
DLA TWÓRCÓW GIER:
http://chomikuj.pl/zetce/TWORZENIE+GIER
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 737

4852 Prestiż
Wysłany: 27-10-2014, 00:12   

Rysunków to akurat nie możesz pamiętać, bo chyba ich wtedy nie pokazywałem :) Wtedy postać była rysowana w Paincie, teraz rysuję ją całkowicie ręcznie i skanuję rysunki.
Dzięki za tak pozytywne przyjęcie gry. Poprzednia wersja była zjechana przez wszystkich równo od góry do dołu i praktycznie nikomu się nie podobała. Ale trzeba przyznać, że wtedy nie miałem jeszcze takich pomysłów jak teraz, wtedy to była dość trudna zręcznościówka z niepasującymi do siebie elementami i była krytykowana głównie za wysoki poziom trudności i właśnie za wlepianie rzeczy które do siebie nie pasują. Mam nadzieję, że teraz wyjdzie mi to znacznie lepiej. Ta gra, którą teraz robię to zupełnie co innego niż ta stara. Niestety nic się z niej nie zachowało oprócz paru screenów.
Dodaję pdf z tematem z Click Factory - zdążyłem go ściągnąć, zanim zniknął z internetu. Był jeszcze starszy temat na CP, ale jego już się chyba nie da odzyskać.
http://www.docdroid.net/k...enahtm.pdf.html
Wkurzałem się wtedy za tą krytykę (chodziłem wtedy do gimnazjum, a w tym wieku jest się trochę nerwowym), ale mieli trochę racji niestety. Oczywiście teraz nie będę się obrażał za krytykę - wcale nie dorosłem, ale przynajmniej się już nie wkurzam o byle co :)
PS. Wszystkie dźwięki na filmie sam nagrywałem, włącznie z dźwiękami wody. Kiedy postać drapie się po głowie, to słychać dźwięk drapania się po mojej głowie :)

EDIT

Zlikwidowałem te paski, link zaktualizowany.

[ Dodano: 30-10-2014, 12:25 ]
Dziś sobie robię przerwę, bo trzeba czasem w coś pograć, a nie tylko robić grę :) Od jutra znowu się biorę do roboty.
W międzyczasie znalazłem trochę obrazków ze starej wersji na pendrivie - skąd się tam wzięły, nie mam pojęcia. Wykorzystam więc okazję, żeby przypomnieć starą wersję z 2005 roku.
Grafika była prosta, tło wody jednolicie niebieskie bez żadnych odcieni. Wszystko rysowane w Paincie. Sama rozgrywka - zręcznościówka z ruchem 8-kierunkowym. Pierwszy etap, wprowadzający, był inny - dziwna forma przygodówki z celowo rozpikselowaną grafiką, w której trzeba było poskładać z różnych części klucz, aby wyjść z domu. W dalszej rozgrywce wrzucałem jeszcze dziwniejsze etapy - nawet z arcanoidem, czy pinballem. To było rzeczywiście trochę głupie i teraz takich rzeczy nie będzie. Muzyka to była polifonia z motywami z filmów i przeróbkami znanych hitów, dźwięki powyciągane z gry Diablo :D Co pasowało jak pięść do nosa. Grafika z biegiem gry zmieniała się na lepsze, aż w finale miała przejść w 3D - teraz też tego nie będzie, choć teraz z czasem gry postać będzie mogła odnosić rany i się brudzić, więc będzie trochę więcej odcieni z czasem. Pomysł na zmianę grafiki w trakcie gry parę lat później wykorzystali twórcy gry Evoland, więc może nie był to aż tak głupi pomysł :D
http://www.youtube.com/watch?v=gxBjDGc4YCg
No to teraz parę zdjęć ze starej wersji. Główna postać wyglądała tak w połowie gry:
http://i.imgur.com/xea3IlA.jpg
Tutaj grafika była już trochę ,,poprawiona", bo w pierwszych poziomach wyglądała inaczej. Pełną ewolucję widać na tym obrazku:
http://i.imgur.com/dNG9ipU.jpg
Ta pierwsza to ta pikseloza, o której wspominałem, na końcu to już 3D - pierwsze 3D (druga postać od końca) było zrobione w programie Wings 3D, potem model importowałem do programu Blender, w którym dodałem odcienie, widoczne na ostatnim obrazku. Ale nie był to szczyt grafiki komputerowej, bo postać nie miała sierści :) Pierwszy znak zapytania jest dlatego, że według fabuły wcześniej postać wyglądała jeszcze inaczej, ale to miało się wyjaśnić w trakcie gry.
Inna próba z 3D:
http://i.imgur.com/VgzU2wc.jpg
Tutaj to jest ten pierwszy obrazek który pokazałem, przerobiony na 3D.
W trakcie gry pojawiały się przerywniki filmowe:
http://i.imgur.com/LjaoTOi.jpg
Zrobione w dość głupi sposób, bo wstawiałem całe obrazki na cały ekran, co bardzo zwiększało rozmiar gry i sprawiało, że film był bardzo mało płynny i przypominał raczej pokaz slajdów. Jak widać w zapowiedzi nowej gry, teraz filmy będą dużo bardziej szczegółowe. Nie będzie też takiej brutalności, jaką widać na screenie - wtedy było dużo czarnego humoru.
Screen pokazujący jeden z pierwszych etapów gry:
http://i.imgur.com/gZgeVw4.jpg
Screen pochodzi z forum, wstawiłem go, bo kombinowałem z filtrami, mającymi zniekształcać obraz, żeby zrobić poziom dziejący się we śnie. Dlatego wszystko na screenie jest takie zniekształcone oprócz głównej postaci, normalnie wszystko było ,,proste". Na dole po lewej widać wskaźnik, ile nam zostało żyć. Ryby, które na tym screenie są zniekształcone, normalnie wyglądały tak:
http://i.imgur.com/DyjxAJr.png
Na początku każdego poziomu był obrazek z tytułem:
http://i.imgur.com/3qgHWkp.jpg
Tutaj screen pokazujący błąd w grze, ale dzięki temu widać, jak te obrazki wtedy wyglądały. Widać też, że w trakcie gry postać doznawała coraz większych obrażeń, co było widoczne na jej ciele.
I ostatnie zdjęcie, pokazujące fragment obrazka, który miałem wykorzystać na początku jednego z poziomów:
http://i.imgur.com/WaLFpw3.jpg
To wszystko, co pozostało ze starej wersji gry, oprócz powyższego tematu z CF, bo przez awarię dysku wszystko straciłem. Gra była taka sobie, teraz robię ją kompletnie inaczej - będzie ta sama postać i ta sama fabuła, ale mocno rozbudowana. I wykonanie gry będzie zupełnie inne. Przypominam, że wszystkie powyższe obrazki pochodzą ze starej gry z 2005 roku, a nie z tej, którą teraz robię.

[ Dodano: 31-10-2014, 12:34 ]
Udało mi się usprawnić dwie rzeczy w silniku ruchu - teraz ruch kończyn i ciała to już nie 32 kierunki, tylko pełne 360 stopni. Poza tym teraz jak się ciągnie za dłoń, to płynnie porusza się cała ręka. Na filmie było widać, że aby walnąć pięścią, trzeba było najpierw ustawić przedramię pod odpowiednim kątem, a potem dopiero machnąć ramieniem, teraz można złapać za dłoń i od razu walnąć całą ręką. A dzięki Neoqueto robię teraz próby z przybliżaniem i oddalaniem kamery.

[ Dodano: 01-11-2014, 17:09 ]
Kolejne usprawnienia. Poprawiłem animacje łączenia poszczególnych części ciała tak, że teraz nie widać miejsc łączeń. Usprawniłem też system uników tak, że teraz można w dynamiczny sposób decydować, czy poruszamy tylko przedramieniem, całą ręką, czy całym tułowiem - wszystko zależy od tego, w którym miejscu ciała złapiemy myszą i który przycisk myszy wciśniemy. Ustawiłem też podstawową animację tła, jeszcze bez obiektów ozdobnych w dali. Jutro dodam wreszcie głowę, drugą rękę i może już ogon, a potem zostanie mi do zrobienia jeszcze system poruszania klawiaturą - bo na razie mam zrobiony tylko system uników, ciosów i chwytania przedmiotów, ale zwykłego ruchu ciała w sensie przemieszczania się jeszcze nie ma. Z oddalaniem kamery na razie dałem sobie spokój, bo nie wychodziło to za dobrze, może do tego wrócę.

[ Dodano: 01-11-2014, 21:51 ]
Jeszcze jedno usprawnienie. Jeśli trzymając rękę myszką machniemy szybko kursorem i puścimy klawisz jeszcze w trakcie ruchu, ręka będzie się jeszcze chwilę kręcić sama. Im szybciej kręciliśmy, tym szybciej i dłużej będzie się potem sama kręcić.

[ Dodano: 02-11-2014, 00:12 ]
Pomyślałem sobie, że taki skomplikowany sposób sterowania postacią może odstraszyć niektórych graczy. Wychodząc wam naprzeciw, zrobię dwa tryby gry. W trybie realistycznym potrzebna będzie klawiatura i mysz - klawiatura do poruszania i wybierania prędkości tego poruszania (wolniejsze tempo będzie do skradania i w celu łatwiejszego omijania przeszkód), a myszą będziemy sterować kończynami - podnoszenie przedmiotów, robienie uników, zadawanie ciosów.
W trybie uproszczonym nie będziemy używać myszy. Gra sama będzie wybierała potrzebne tempo poruszania się. Żeby zadać cios, wystarczy wcisnąć klawisz. Ten sam klawisz będzie służył do podnoszenia przedmiotów i rozmów z postaciami. Drugi klawisz będzie do uników - gra sama wybierze, który unik w danej sytuacji będzie najlepszy. Potrzebne więc będą tylko strzałki i dwa klawisze. W tym trybie sterowanie, i sama gra, będą znacznie łatwiejsze.
Ale, żeby nie było tak różowo, postaram się zrobić jakieś bonusy dla tych, którzy przejdą grę w trybie realistycznym. Na końcu każdego poziomu będą statystyki, a na końcu gry podsumowanie pokazujące, który poziom w jakim trybie przeszliśmy.

[ Dodano: 02-11-2014, 18:01 ]
Dziś zrobiłem lewą rękę i głowę. Został mi już tylko ogon, a potem animacje przemieszczania się. Kiedy to zrobię, system ruchu będzie skończony.

[ Dodano: 05-11-2014, 22:32 ]
Ogona jeszcze nie zrobiłem, ale za to udało mi się zrobić spowalnianie czasu przy sterowaniu kończynami za pomocą myszy.

[ Dodano: 07-11-2014, 01:28 ]
Zrobiłem automatyczne animacje swobodnego unoszenia się w wodzie podczas gdy nie poruszamy postacią - delikatne ruchy ciała w górę i w dół, delikatne ruchy rękami, tak żeby utrzymać się w wodzie. Przy 360 stopniach obrotu takie powolne ruchy wyglądają bardzo fajnie. Na pewno dzięki temu będzie wyglądać naturalniej, niż wiszenie nieruchomo jak kołek.

[ Dodano: 08-11-2014, 02:41 ]
Dzisiaj skromnie - dodałem tylko animację mrugania oczami i udoskonaliłem spowalnianie czasu - teraz spowalnia się też ruch wody w tle. Dodałem też deformacje obrazu w trybie spowolnienia czasu.
Co mi zostało do skończenia silnika ruchu - nadal muszę zrobić cały ogon z realistycznymi ruchami, potem silnik przemieszczania postaci - bo na razie może się kręcić na wszystkie strony, walić pięścią i machać łapami jak tylko zechce, ale nie może się przesunąć. W międzyczasie muszę jeszcze zrobić system podnoszenia i rzucania przedmiotów. Kiedy się z tym wszystkim uporam, silnik będzie skończony. Generalnie najtrudniejsze rzeczy mam już zrobione, to co zostało już jest łatwiejsze, ale też trochę czasu zajmie. Będę na bieżąco informował.

[ Dodano: 11-11-2014, 18:07 ]
Zrobiłem kursor ze zdjęcia mojej dłoni :)

[ Dodano: 13-11-2014, 00:42 ]
Zrobiłem już większość ogona, jutro pewnie skończę i tym samym zakończę pracę nad systemem sterowania myszą. Jestem też w trakcie robienia systemu sterowania kamerą, jej oddalania i przesuwania w pewnym zakresie, już prawie skończyłem (chodzi o to, że na maksymalnym zbliżeniu nie widać całej postaci, więc trzeba lekko przesuwać kamerę w górę i w dół - nie trzeba będzie z tego korzystać, tak duże zbliżenie będzie tylko jako bajer raczej. Przesuwanie jest wygodne, bo po prostu gdy przesuwamy mysz w dół, kamera sama się przesuwa do pewnego miejsca, im szybciej przesuniemy tym szybciej się ruszy). Potem zostanie mi jeszcze to, co wymieniłem wyżej - podnoszenie/rzucanie obiektów i sterowanie klawiaturą, wtedy system ruchu będzie całkowicie skończony.
_________________
Pies Syrena - stan na 16.10.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 18 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 10 z 19 gotowe.
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 952

24591 Prestiż
Wysłany: 13-11-2014, 13:00   

Podoba mi się, że estetycznie ta gra zaczyna być coraz bardziej konkretna. Muzyka jest świetna, działasz coś w tym kierunku? Bo w pierwszej chwili myślałem, że to soundtrack z profesjonalnej gry, potem dopiero doczytałem, że autorskie.

PS. pamiętam twój pierwszy temat na CP i swoją opinię o pierwszej wersji tej gry. :D
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 737

4852 Prestiż
Wysłany: 13-11-2014, 13:13   

Taką muzykę nagrywam już od wielu lat, ale nigdy jeszcze nie wykorzystywałem jej w grze.
_________________
Pies Syrena - stan na 16.10.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 18 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 10 z 19 gotowe.
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 952

24591 Prestiż
Wysłany: 14-11-2014, 21:56   

http://flamingopudding.bandcamp.com/album/geogacca
To twoje dzieło? :rollugly:
Pomyśl jeszcze nad lepszym mikrofonem i zorganizowaniem przestrzeni "bezechowej" (podobno wytłoczki do jajek na ścianie nieźle sie sprawdzają)
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 737

4852 Prestiż
Wysłany: 14-11-2014, 23:16   

Nie, pierwszy raz to słyszę :D Przesłuchałem mniej więcej i strasznie to monotonne, szybko się nudzi. I brzmi to trochę, jakby niektóre dźwięki im się poprzesuwały nie tam gdzie miały być, więc ciężko się tego słucha :D Bliżej mi chyba do muzyki z nadchodzącej gry Armikrog:
https://www.youtube.com/watch?v=ho0ZM3AmOuU
Od 1:10.

A co do gry - muszę trochę poprawić ogon, bo jego wygląd nie wyszedł mi do końca tak, jak chciałem. Do następnego filmiku chciałbym nagrać główny motyw z gry Little Big Adventure, co nie jest takie proste :)
https://www.youtube.com/watch?v=_QECdKDMYIo

[ Dodano: 15-11-2014, 23:01 ]
Ogon zrobiony, ale jeszcze nie skończyłem jego animacji. Zastanawiam się, jak to zrobić, żeby można było nim płynnie poruszać i żeby nie giął się na kilka ,,bloków". Na chwilę obecną postać wygląda tak:
http://i.imgur.com/WWMOJ91.jpg
Na screenie widać maksymalne zbliżenie, które będzie widoczne głównie na filmikach, a w samej grze postać będzie oczywiście wielokrotnie mniejsza. Widoczna postać w trakcie mrugania i mocno ,,pogięta", żeby pokazać mniej więcej zakres jej ruchomości :) Możemy ją wyginać zupełnie dowolnie w każdą stronę. Widać też nowy kursor, który jest moją ręką - gdy wisi swobodnie, palce są rozprostowane, a kiedy klikniemy na jakąś część ciała, palce się zaciskają i wyglądają, jakby naprawdę trzymały, tak jak widać na screenie. Chyba dodam jeszcze animację ruchu palców podczas ruchu myszą, żeby ta dłoń podczas ruchu poruszała się jak pająk po ekranie.
Dzięki temu, że każdy element obraca się poprzez kąty, a nie kierunki, animacje mogą się odbywać niezależnie. Czyli możemy kręcić głową, a oczy będą w tym czasie mrugać lub postać może w tym czasie mówić. I dzięki temu mamy też pełne 360 stopni obrotu każdej części ciała.
System poruszania jest dość zaawansowany, bo przykładowo trzymając za dłoń PPM poruszamy tylko przedramieniem, trzymając LPM ruszamy już całą ręką płynnie zginając niezależnie przedramię, a trzymając jednocześnie dłoń LPM i PPM ruszamy całą ręką plus tułowiem, co przyda się do robienia szybkich uników. I to nie tak prosto, że wszystko się nagle ustawia w tym samym kierunku, tylko wówczas płynnie jedna część ciągnie drugą za sobą.
Bąbelek powietrza będzie pewnie do wymiany, żeby wyglądał bardziej ,,ołówkowo". Nie chciało mi się go rysować, więc go zmontowałem z ciała postaci, ale źle to wyszło, więc jednak muszę go narysować.
Oczywiście tło będzie dużo bardziej żywe, dojdą różne rośliny i stworzenia.
_________________
Pies Syrena - stan na 16.10.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 18 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 10 z 19 gotowe.
 
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 128

898 Prestiż
Wysłany: 15-11-2014, 23:33   

Brzmi to bardzo fajnie. Zapowiada się genialna pod kątem technicznym gra. Oby jeszcze gameplay ci wyszedł.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 737

4852 Prestiż
Wysłany: 16-11-2014, 00:41   

Dzięki :) Gameplayu na razie nie ma wcale, bo ciągle jeszcze pracuję nad silnikiem ruchu. Jest praktycznie skończony, tylko jeszcze muszę pomyśleć nad sterowaniem ogonem. Myślę, że najdalej w poniedziałek skończę całkiem sterowanie myszą. Potem sterowanie klawiaturą już będzie znacznie łatwiejsze do zrobienia, a wtedy już będę mógł wreszcie przejść do kolejnych rzeczy.
PS. Oczywiście postać może się wygiąć znacznie bardziej, niż pokazałem na poprzednim screenie:
http://i.imgur.com/y6ONchS.jpg
http://i.imgur.com/AG3KiX6.jpg
_________________
Pies Syrena - stan na 16.10.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 18 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 10 z 19 gotowe.
 
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
Grafik 2D


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 3 razy
Posty: 229

1601 Prestiż
Wysłany: 17-11-2014, 13:54   

Chyba lepiej by było jakby ta łapka też była narysowana. Tak w zbliżonej stylistyce do rysunków bo to zdjęcie według mnie strasznie się odcina od reszty (ale to tylko sugestia) i za bardzo przykuwa uwagę. Poza tym wygląda to całkiem atrakcyjnie wizualnie to sterowanie częściami wygląda. Pracuj pracuj :) Nie wiem czemu ale zaczyna mi się to kojarzyć z... "indykiem" pt.: Octodad...
_________________
DLA TWÓRCÓW GIER:
http://chomikuj.pl/zetce/TWORZENIE+GIER
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 737

4852 Prestiż
Wysłany: 17-11-2014, 14:03   

Ha ha, grałem w Octodad :) Ale tam sterowanie było tak strasznie utrudnione, że bardzo ciężko się w to grało. Staram się, żeby u mnie nie trzeba było się męczyć z kontrolą postaci.
Łapka, no sam nie wiem. Pomysł był taki, że to ręka gracza/autora sięga i trzyma postać np. za rękę, czy za głowę. Narysować ręki bym chyba nie umiał, więc ewentualnie mogę na tym zdjęciu ręki zrobić efekt cell-shading, żeby wyglądała jak rysowana. Potem wstawię fotkę, jak by to wyglądało.

[ Dodano: 18-11-2014, 00:19 ]
No nie wiem, sam oceń, czy tak będzie lepiej wyglądać:
http://i.imgur.com/Mk5d5Jh.png
Chyba że masz pomysł, jak to zrobić lepiej. Czy może jednak zostawić zwykłą rękę ze zdjęcia? Proszę o opinie :)
_________________
Pies Syrena - stan na 16.10.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 18 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 10 z 19 gotowe.
 
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 18-11-2014, 14:21   

Ta ręka razi!!!!! Zrób coś mniej jaskrawego bo lipa. Weź przyciemnij ją, zmniejsz kontrast i będzie wmiarę dobrze.
_________________
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 737

4852 Prestiż
Wysłany: 18-11-2014, 15:00   

No ok, ale zostawić kreskówkową, czy jednak lepsza ze zdjęcia?
_________________
Pies Syrena - stan na 16.10.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - CAŁA GOTOWA!
- filmy główne - 18 z 39 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 10 z 19 gotowe.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group