NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pojedynek: budownictwo
Autor Wiadomość
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1012

15738 Prestiż
Wysłany: 19-10-2013, 00:32   

Niestety rezygnuję z pojedynku z powodu braku czasu. ;(
_________________


 
     
Sunflower 
Bohaterka


Główny edytor: GameMaker
Posty: 100

29218 Prestiż
Wysłany: 19-10-2013, 11:14   

A jeśli dojdzie do przedłużenia terminu? O.o "
(tak dla informacji: ja nie mam nic przeciwko temu ;) )
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 19-10-2013, 11:35   

Proponuję wydłużenie o jeden tydzień. Wybaczcie, ale klątwa przedłużania bitew jest zbyt potężna! EZ-ImageManip
 
     
Sunflower 
Bohaterka


Główny edytor: GameMaker
Posty: 100

29218 Prestiż
Wysłany: 19-10-2013, 12:37   

Wszyscy się zgadzają na dodatkowy tydzień? Ja nie mam nic przeciwko.
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 19-10-2013, 13:10   

Neoqueto?
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 19-10-2013, 17:31   

Zgadzajo. Wężolot.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 23-10-2013, 17:26   

pojedynek uznajmy za zbiorowy FAIL.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 631

17968 Prestiż
Wysłany: 23-10-2013, 20:12   

Skoro budowanie to też niszczenie to Nitrome wygrywa http://www.nitrome.com/ga...o/#.UmgRN3DxqRU
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 25-10-2013, 20:27   

dlaczego CO? po budynek? :--P
 
     
adrian09_01 
Dezerter
Babcia Frania


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 228

3 Prestiż
Wysłany: 26-10-2013, 17:19   

Przedstawiam: Home, Sweet Home!

http://adriangames.manifo.com/home-sweet-home
"Home, Sweet Home to gra w stylu Bejeweled, w której musisz łączyć cegiełki, aby zebrać odpowiednią ilość pieniędzy na następną budowę domu. Fabuła przypomina fabułę klasycznych programów telewizyjnych o odmianie i dekoracji domu, np. Domu nie do poznania na Polsacie. Gra została zrobiona na pojedynek BROO o budownictwie."

To nie jest link do downloadu, lecz do strony z grą. By ją pobrać, trzeba zjechać w dół i klikać wszystkie linki pobierania (gra jest podzielona na cztery części ze względu na limit mojego hostingu)
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1394

39983 Prestiż
Wysłany: 26-10-2013, 17:56   

adrian09_01 napisał/a:
Home, Sweet Home to gra w stylu Bejeweled

Mimo, że typ gry dość znany jak się okazuje w internetach, to mógłbyś napisać instrukcję, a nie, że trzeba łączyć cegiełki. Trzeba zamieniać sąsiadujące cegiełki miejscami tak, żeby utworzyły linię z trzech lub więcej, tudzież jakiś krzyż or something.
Z początku myślałem, że silnik nie zawsze rozumie detekcje, ale jak się okazuje - gry Bejeweled tak mają, że nie wszystkie kształty się liczą.
Silnik działa, grafiki jest tyle co kot napłakał i są standardowe przyciski. do tego porozciągane fonty. Graficznie skromnie, ale nie brzydko.
Może niekoniecznie JA powinienem to pisać, ale trudno mi znaleźć powód dla rozmiaru 10MB. Muzyka w menu? gwizdanie w .wav? A właśnie: kardynalny błąd twórcy gier: dodałeś do niej coś, co powoduje, że mam ochotę albo rozwalić kompa, albo pozbawić twojej gry sporego jej elementu. Co cię napadło żeby dawać to głośne, krótkie i wnerwiające gwizdanie? Wyłączyłem dźwięk, przykro mi. Jeśli chciałeś zrobić jakieś tło "jak to na budowie jest, murarz gwizda, kielnia szura, to trzeba było wstawić coś cichego, spokojnego, DŁUŻSZEGO.
Nie za bardzo rozumiem z jakiego powodu ceglana runda się kończy, podejrzewam ograniczenie czasowe, ale mogłoby się to dziać z uprzedzeniem. Tu recenzja dobiega końca, bowiem gra jest prosta i nudnawa, ponieważ ciągle trzeba robić to samo, zbierając ogromną ilość pieniędzy poprzez wieeeelokrotne powtórzenie zbierania cegieł.
Silnik: 4/10
Grafika: 3/10
Muzyka i SFX: 1/10, byłoby spokojnie 4 gdyby nie ten gwizd.
Granie samo w sobie: 4/10, bo jednak poukładać cegiełki zawsze można.
Ogółem: 3.5/10

Ocena niska, ale wystawiona w standardach ogólnych (niebitewnych, niepojedynkowych).
Na pocieszenie powiem, że widać postęp w twoich produkcjach, ich poziom rośnie z każdą kolejną.

Ha, Adrian wam pojechał i zrobił grę, mocno się zdziwię jak nie wygra tego pojedynku.
_________________
:razzugly:
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 26-10-2013, 18:04   

sam opis gry, marny pomysł na gameplay, ten niewygodny download... i ogólnie niesława autora, sprawia że nawet nie śmiem pobrać gierczyny - dziw mnie bierze, że misiek dokonał zgoła odwrotnego czynu: zagrał, skomentował i ocenił.

panowie, obaj panowie! sprowokowaliście mnie!!!
 
     
adrian09_01 
Dezerter
Babcia Frania


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 228

3 Prestiż
Wysłany: 26-10-2013, 18:44   

Misiek, gdybyś nie wyłączył dźwięku, to jest ostrzeżenie! blip, blip... blip... blip.. blip blip bip bip i się wyłącza.
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 26-10-2013, 19:23   

Co do gry Adriana: przeszedłem. Zero starań, to skopiowany przykład do Advanced Game Board Object. Jedynym fajnym motywem była rozbudowa domu, ale męczyłem się strasznie grając kilkadziesiąt razy w tę samą grę, z tym samym wkurzającym gwizdaniem i nieczytelną grafiką (słabo widoczne zaznaczenie).
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 26-10-2013, 19:47   

upułem się, moje moce twórcze zmalały drastystyknie.. dopignujcie mi!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group