NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strzelanka] DeathMaze Dungeon Crawler
Autor Wiadomość
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 659

172 Prestiż
Wysłany: 15-11-2020, 21:13   

Gameplay jest od 33 sekundy, zamiast zachęcać do swojej gry, to zniechęcasz potencjalnych graczy. Jeśli nie masz żadnej renomy, to na nie marnujesz pierwszych sekund trailera na loga, dziwne napisy, cinematicy, tylko przechodzisz do gameplay'u. https://www.derek-lieu.com/essays poczytaj sobie, po człek mądre rzeczy wypisuje.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1403

40028 Prestiż
Wysłany: 15-11-2020, 21:50   

Mi tam trailer i jego pacing pasuje. Kolejność ujęć również. Ja wiem, że attention span przeciętnego odbiorcy internetu to maksimum 5 sekund, ale nie popadajmy w skrajność. Gameplayu jest dużo i jak ktoś jest w stanie skupić się na dwie minuty z groszem to całość przekazu do niego dotrze bez przekłamań.
_________________
:razzugly:
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 21-11-2020, 21:04   

Fajnie się gra, ale szczerze mówiąc nie widzę za bardzo różnicy w stosunku do poprzednich wersji. Po przejściu 6 labiryntów i znalezieniu 0 ksiąg i 0 luster trochę mi się nie chciało dalej grać. Gra może być fajna dla osób lubiących bić rekordy, ale ja raczej wolę gry, które da się przejść od początku do końca, a tu jest trochę zbyt dużo powtarzalności. Chciałbym wreszcie skopać tyłek temu demonowi, ale jakoś nie mogę się na niego doczekać.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 659

172 Prestiż
Wysłany: 21-11-2020, 21:48   

Bardzo dobra gra, strasznie wciągająca. Polecam każdemu, już parę znajomych namówiłem.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 23

285 Prestiż
Wysłany: 21-11-2020, 23:38   

kamiledi15, Teraz zostało wszystko zrobione dobrze. Co 3 labirynty jest skrzynka z kijem bejsbolowym, mieczem oraz flarami. Uzupełnienie niezbędnych do przetrwania broni. Jeśli chodzi o lustra to są co 4 labirynty :D Z tym skopaniem tyłka to nie przesadzaj. Ja gram na rekordy, wchodzenie do labiryntu demona i jego pokonanie mnie na razie nie interesuje. Jest zbyt trudno :> Lepiej zrobić niepokonany rekord. Robienie rekordów sprawia dużą frajdę. Chodzi o to, że robiąc postępy robisz się coraz lepszy. Dodając do tego co się dzieje na większych labiryntach to jest coś nie do opisania. Rzeź. Na EASY czy MEDIUM jest inaczej jak na NIGHTMARE. Rozgrywka na łatwiejszych poziomach trudności jest inna, nie trzeba być aż tak uważnym jak na koszmarze, ponieważ potwory nie są takie mocne. Różnica jest duża. Zachęcam was abyście spróbowali. Naprawdę warto!

[ Dodano: 21-11-2020, 23:47 ]
Temporal Gra jest wciągająca. Zaczyna wciągać jak się ogarnie jak wszystko działa i o co chodzi. Ale z tym jest problem. Ciężko jest mi wytłumaczyć wszystkim graczą jak się gra, i co się robi, którzy grają pierwszy raz. To jest taki typ gry, że trzeba grać i samemu uczyć się. W menu dodałem sekcje "How to play" takie krótkie streszczenie jak grać. Staram się jak tylko mogę aby to wytłumaczyć i jakoś pokazać. Chciałbym jeszcze poprosić was o poinformowanie mnie o błędach które na pewno mogą występować. Jak są jakieś problemy lub czegoś nie wiecie śmiało piszcie. Dziękuję za opinię Temporal!
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 22-11-2020, 00:05   

Cytat:
Jeśli chodzi o lustra to są co 4 labirynty

Ciekawe, to musiałem jakoś przegapić. Choć staram się zwiedzać dokładnie każdy labirynt.
Cytat:
Na EASY czy MEDIUM jest inaczej jak na NIGHTMARE.

Gra nadal jest nieco za trudna - grałem na easy i ledwo dotrwałem do szóstego labiryntu.
Nadal uważam, że księgi powinny pojawiać się częściej, bo po sześciu labiryntach nie znalazłem ani jednej, a trzeba chyba znaleźć 3. Ale skoro przegapiłem lustro, to może księgi też? Może dam tej grze jeszcze szansę, choć coś ma takiego, że mnie zbytnio nie wciąga. Ja jestem typem gracza, który woli konkretne zadanie do ukończenia, a nie bicie rekordów w nieskończoność - dlatego nie przepadam za wszelkimi surviwalami, endless runnerami, Minecraftem itd. Powiedz proszę, żebym był przygotowany, ile średnio trzeba przejść labiryntów w celu ukończenia gry? Wiem, że to jest losowe, ale chociaż mnie więcej, żebym wiedział, czy mam na grę poświęcić pół godziny, czy parę godzin.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 23

285 Prestiż
Wysłany: 22-11-2020, 09:58   

kamiledi15, Lustra są co 4 labirynty. Przed rozpoczęciem labiryntu w którym będzie cykl lustra gracz jest poinformowany o tym. Lustra poza tym cyklem i tak występują naturalnie. Są rzadkie bo tylko 3,5% ale są. Teoretycznie możesz wejść do Demona na 16 labiryncie (wtedy możesz posiadać 3 księgi i lustro które posłuży jako portal) a praktycznie nawet na 3-6. Księgi można otrzymać z skrzynek oraz występują naturalnie w pokojach. Na pojawienie się w pokoju mają 1% i to czyni je najrzadszym przedmiotem. Księga może pomóc gdy robi się rekord. Jak jest sytuacja w której jest za dużo potworów, księga jest bardzo skuteczna. Tutaj właśnie o to chodzi w DeathMaze, żeby pokonać Demona lub zrobić dobry rekord trzeba grać. Za pierwszym razem nic się nie zrobi sensownego :(
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 22-11-2020, 12:48   

Zwracam honor - teraz po wejściu do czwartego labiryntu powitał mnie komunikat, że w tym labiryncie jest lustro i faktycznie było. Czemu wczoraj tego nie zauważyłem, nie mam pojęcia. Ale jednak gra jest nieco za trudna, skoro ledwo dochodzę do szóstego labiryntu na najniższym poziomie trudności, a muszę przejść ich znacznie więcej. No cóż, będę jeszcze próbował. Jestem uparty :P
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 23

285 Prestiż
Wysłany: 22-11-2020, 13:19   

Zobacz wczorajszy mój gameplay. Nie wyszło mi najlepiej ale dawałem radę :D
Tak, gra jest trudna. Trzeba opanować jak działają bronie i jak rozwalać przeciwników. Same lustra bywają zabójcze co widać na gameplay. Trzeba na wszystko uważać i o wszystkim pamiętać :D
Dużą skrzynkę otwiera się kluczem, który jest w tym samym labiryncie.

https://www.youtube.com/w..._channel=Byaly7
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 659

172 Prestiż
Wysłany: 22-11-2020, 17:12   

Też na początku się wkurzałem, że poziom z kosmosu, ale z czasem zacząłem do tego podchodzić jak do Spelunky. Coś z każdym podejściem uczy się czegoś nowego. Po wielu rozegranych godzinach człowiek łapie o co kaman i gra zaczyna robić się przyjemna. Z paczką znajomych idziemy na bicie rekordów, wciąga to cholernie :)
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 23

285 Prestiż
Wysłany: 22-11-2020, 21:08   

Jeśli chodzi o rekordy to wystarczy wpisać swój nick. Posiadanie konta na gamejolt nie jest wymagane. Gdy się zginie i zrobi konkretny wynik wciśnij spację. Jak zginąłeś i jest słaby wynik wyjdz naciskając ESC. Osobiście gram codziennie 30-40min. Zależy czy mam formę czy nie. Bez formy to ciężko jest na koszmarze :D
Nowemu graczowi przede wszystkim długo zajmie poznanie wszystkich możliwości jakie gra posiada. Np obeznanie co potrafią i jak zachowują się wszyscy przeciwnicy.

Dla przykładu weźmy sobie Wraith (zjawa, widmo) inaczej nazywany przez graczy "Cursed" (czyli kerst)



Jest to taki czarno fioletowy stwór. Jego szansa na pojawienie się w pokojach wynosi 7%. Niby nie dużo prawda? Raz miałem takiego pecha, że był w każdym labiryncie! Od 1 do 7! Takie coś jest naprawdę czymś rzadkim. Zjawa jest najgroźniejszym spotykanym w labiryntach oraz pokojach przeciwnikiem. Ale co czyni go takim groźnym? A no już tłumaczę. Gdy się na niego będzie patrzeć (z włączoną latarką) ten będzie stał i się trząsł. Gdy przestaniemy się patrzeć zacznie nas atakować od pleców. Niby nie taki groźny. ALE. Na poziomie trudnym i koszmarze, zjawa gdy podejdzie do naszych pleców, wyrywa graczowi wnętrzności i nie ważne ile posiada się punktów zdrowia i zbroi, i tak umrzemy. I to bardzo boleśnie :)
Można mieć ogromne szczęście spotykając ich kilka w jednym labiryncie. Bez RodRifle i miecza ciężko jest z nim walczyć. RodRifle jest najskuteczniejszą bronią aby go efektywnie wyeliminować.

CIEKAWOSTKI:
* Gdy użyje się zjawy jako tarczy ochronnej przed strzałem z lustra, lustro zabije go i wyleci z niego punkt ulepszeń.
* Gdy posiada się 2 lub więcej punktów ulepszeń, zjawa jest neutralna i nie atakuje gracza do momentu gdy zadamy mu jakiekolwiek obrażenie.
* Zjawy występują naturalnie w labiryncie Demona oraz w zwykłych.

[ Dodano: 22-11-2020, 21:28 ]
Temporal napisał/a:
Z paczką znajomych idziemy na bicie rekordów

Serdecznie zapraszam! Lecz uprzedzam od razu. Mnie i mojego brata będzie bardzo ciężko przebić :>
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 824

8377 Prestiż
Wysłany: 22-11-2020, 22:30   

Wszystko rozumiem, ale tryb easy po to nazywa się "łatwy", żeby był łatwy :p A w tej grze jest tylko odrobinę łatwiejszy od najwyższego poziomu trudności, a i tak jest piekielnie trudny. Na twoim filmie widać, że na końcu obróciłeś się na pół sekundy i już dostałeś gryza w plecy i zgon - właśnie takie sytuacje mi szczególnie przeszkadzają, bo nie za bardzo wiem, jak się przed tym obronić i sądząc po tym jak zginąłeś, ty chyba też nie :p Skąd ten potwór się tam w ogóle nagle wziął? Też mam często takie sytuacje i mam wrażenie, że ginę nie ze swojej winy.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Byaly7 
Kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 23

285 Prestiż
Wysłany: 23-11-2020, 11:54   

Jest różnica duża między EASY a NIGHTMARE. Na Łatwym poziomie trudności potwory są spokojniejsze, mniej agresywne oraz rzadziej lub w ogóle nie używają ataków specjalnych. Przede wszystkim zadają mniejsze obrażenia.
Przed tym duchem który mnie zabił można było się normalnie obronić. To był fail. Z jakiegoś nie wyjaśnionego powodu na starcie tego labiryntu patrzyłem się na górny korytarz. No i tak wyszło. Duchy są powolne i poruszają się po całym labiryncie. Pech, że akurat na starcie był blisko :|
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group