NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
creesee
Autor Wiadomość
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37281 Prestiż
Wysłany: 24-07-2015, 15:00   

Ja chcę SAM zrobić tą rozwałkę, a nie oglądać ją na gifie!
Planujesz jakieś demo wypuścić? ;>
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37281 Prestiż
Wysłany: 24-07-2015, 15:02   

creesee napisał/a:
Paleta składa się z czterech kolorów.

Prawdziwe arcydzieło.

Skoro grafika jest w stylu gameboya, to może rozważ tworzenie muzyki w Famitrackerze? Można w nim przełączyć na tryb, w którym będą dostępne wszystkie (i tylko takie) kanały, które miał gameboy.
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Posty: 241

12186 Prestiż
Wysłany: 24-07-2015, 15:03   

Razem z BulletHeadem planujemy zrobić z tego pełnoprawną grę. Mamy nadzieję na "awans" na platformę steam.
Demko raczej nie, ale betatesty dla osób z ciekawym zapleczem twórczym.
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Posty: 241

12186 Prestiż
Wysłany: 30-07-2015, 11:18   

Na Skullhammerkowym fanpage'u pojawił się nowy wpis. Tym razem news dotyczy menu pauzy, nad którym pracowaliśmy ostatnimi czasy. Pojawiło się kilka problemów, ale na szczęście wszystkie udało się zabić. Zostało jeszcze kilka poprawek i drobnych zmian, jeśli chodzi o strukturę plików językowych i zabieramy się za następne pozycje z naszej to-do listy. ; ))

Link do newsa z ostatniego postępu:

 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 30-07-2015, 12:27   

Śmierć na kolcach wygląda strasznie biednie w porównaniu do reszty. Sugeruję dodanie jakichś efektów cząsteczkowych.

Poza tym bardzo fajnie.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Posty: 241

12186 Prestiż
Wysłany: 24-06-2020, 08:59   

Kurczę, ale się zakurzyło. Co tam?

Ostatnio znów zacząłem bawić się blenderem, PONIEWAŻ odpaliłem Unity. Żałuję, że dopiero teraz. Czy ktoś z Was zajmuje się może podobną grafiką (a jeszcze lepiej +animacją)? https://www.youtube.com/watch?v=_5wbGzKVDVY
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 644

55 Prestiż
Wysłany: 25-06-2020, 13:34   

Ja się zajmuję grafiką. Co masz na myśli podobną? W sensie low poly pod gry, stylistka, czy modele drzew? Animować też animuje, ale w tym się nie specjalizuje.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Posty: 241

12186 Prestiż
Wysłany: 28-06-2020, 10:45   

Tak, generalnie chodziło o lowpoly, tworzenie własnych asset'ów. Pytam orientacyjnie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group