NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Przygodowa] The Island Story
Autor Wiadomość
Izaak 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 10

1652 Prestiż
Wysłany: 22-06-2019, 20:30   [Przygodowa] The Island Story

Tytuł: The Island Story

Gatunek: Przygodowa

Autor: Sebastian Żaczek
Grafika: Sebastian Żaczek (Photoshop, Inkscape + tablet graficzny HUION 1060)
Dźwięk: Freesound.org (obróbka w FL Studio)
Muzyka: Blue Dot Sessions, Dave Merson Hess

Opis:
Samolot rozbija się na nieznanej nam wyspie. Z życiem uchodzi jedynie główny bohater, który od tej pory ma za cel wyrwanie się z tego miejsca. Jak się okazuje wyspa posiada swoich mieszkańców, tych dobrych znajdujących się głównie na terenie wioski w centrum wyspy (ale nie tylko) oraz tych złych - tubylców, którzy jakiś czas przed naszym przybyciem wyłonili się ze wschodniej części wyspy i panoszą się po niej w poszukiwaniu ropy.

Wykonując kolejne zadania, polując, zabijając złowrogich tubylców itd. zdobywamy punkty (gwiazdki) będące swego rodzaju walutą, za którą kupimy u handlarzy nową broń, czy odbudujemy mosty do kolejnych części wyspy.
Gra stawia przed nami szereg wyzwań w postaci wcześniej wspomnianych zadań, które poprowadzą nas w konkretne miejsca, zmuszą do niszczenia silosów z paliwem czy naprawy anten radiowych rozrzuconych po wyspie.

Gra oferuje kontrolę postaci za pomocą myszy i klawiatury, bądź pada (obecnie testuję projekt padem od Xbox 360).

Na koniec pytanie do was. Czy próbowaliście może konfrontować swoje projekty z wydawcami gier indie? Jeśli tak, to z jakimi?

Zrzuty ekranu:










Wideo:

Gameplay trailer z wersji alpha


Strona projektu:

http://www.sebastianzaczek.com
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1389


39920 Prestiż
Wysłany: 22-06-2019, 21:19   

Wygląda ślicznie. Będą platformy mobilne? Będzie wersja angielska?

Trochę ta broń automatyczna nie pasuje mi do klimatu i jest mało uzasadniona w tych warunkach, no chyba, że bohater przewoził akurat cały arsenał razem z koką na przemyt. Mimo to wydawałoby się, że w takim miejscu jak wyspa ze społecznością bez połączenia z resztą świata nie będzie dysponowała bronią palną, więc po pierwsze amunicja powinna być na wagę złota (a nie, że 15 naboi potrzeba do powalenia jakiegoś bizona) a po drugie taka wioska nie będzie miała magazynków, więc ponownie punkt "po pierwsze". Mam nadzieję, że zaczyna się ze sztyletem wyciosanym z kamienia albo cuś. Nie wiem, Primitive Technology strasznie mi się z tym kojarzy mimo, że to nie ten klimat.

Izaak napisał/a:
Na koniec pytanie do was. Czy próbowaliście może konfrontować swoje projekty z wydawcami gier indie? Jeśli tak, to z jakimi?

Niestety, ja mam tylko jeden kawałek informacji na ten temat. "Unikać Fat Dog Games".
_________________
:razzugly:
 
     
Izaak 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 10

1652 Prestiż
Wysłany: 22-06-2019, 22:04   

Dzięki za uwagi.
Gra jest cały czas modyfikowana i sam zastanawiałem się nad dodaniem prowizorycznej maczety, którą zdobędziemy na początku rozgrywki nad czym raczej zacznę pracować.
W planach mam dodać kilka elementów otoczenia dających graczowi do zrozumienia, iż "coś większego" znajdowało się niegdyś na owej wyspie, co już mogą sugerować linie energetyczne rozciągnięte nad wyspą. Zostałem jednak obecnie bez tabletu graficznego, więc tylko jak go sobie zorganizuję zajmę się tym, grafiką i animacją maczety oraz paroma innymi rzeczami, które pozostały do dorysowania.
Nad językiem angielskim właśnie pracuję, natomiast gra ukaże się wyłącznie na platformę Windows, chyba, że wie ktoś jak wygląda sprawa z eksporterem na Xbox? Nigdy nie posiadałem tego eksportera, więc nie mam pojęcia, czy wystarczy właściwy build, czy dodatkowe mechaniki.
Co do FDG, to właśnie słyszałem, że rzucają kasą na prawo i lewo, ale może już się skończyło, patrząc na ich raporty finansowe z pierwszego kwartału 2019 xD
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 22-06-2019, 23:00   

msg napisał/a:
wydawałoby się, że w takim miejscu jak wyspa ze społecznością bez połączenia z resztą świata nie będzie dysponowała bronią palną

Z opisy gry wynika, że tylko ci źli są tubylcami, więc ci dobrzy są przyjezdni. A skoro tak, to mogli zabrać ze sobą kilka skrzynek broni i amunicji :P

Gra wygląda fajnie i profesjonalnie. Mam nadzieję, że uda Ci się ją wydać ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group