NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[STEAM] WaterLy
Autor Wiadomość
ziomek123234 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Pomógł: 1 raz
Posty: 105

1419 Prestiż
Wysłany: 17-08-2017, 10:41   

Oskar1101 napisał/a:
Użyj zip object do rozpakowania archiwum.

mógłbyś opisać co mam dokładnie zrobić, bo daje unzip i nie chce mi i tak wypakować :/
 
     
Halamix2 
Ahegao


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 6 razy
Posty: 99

1580 Prestiż
Wysłany: 17-08-2017, 13:45   

Link nie działa
_________________
Mój keybase (GPG w środku)
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1401


40018 Prestiż
Wysłany: 17-08-2017, 13:57   

ziomek123234 napisał/a:
mógłbyś opisać co mam dokładnie zrobić, bo daje unzip i nie chce mi i tak wypakować

Z prośbą o pomoc to prosiłbym do wyszukiwarki, albo na PW, albo do działu Pomoc. Koniecznie w tej kolejności.
BTW. Nie męczy cię, że z każdym aspektem swojego programu idziesz do kogoś, zamiast samemu SPRÓBOWAĆ? Bo mnie tak.
_________________
:razzugly:
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33730 Prestiż
Wysłany: 17-08-2017, 15:51   

Rozumiem programy tego typu. Absolutnie rozumiem ten popęd. Kiedyś sama chciałam zrobić własny Reaktor (bo są w większości parowe. Get it?), choć tylko do gier NS:
1. framework wyświetlający opisy,
2. baza danych: linków, opisów i zrzutów; zawsze aktualna, bo brana w formie tabeli z serwera,
3. zrzuty i może niektóre gry w folderze "download" na serwerze, ściągane na żądanie.

Potem mnie oświeciło, że to tłumaczy się na:
1. HTML
2. SQL
3. FTP
Inaczej mówiąc... robienie Steam to dosyć bezsensowna zabawa w robienie własnej przeglądarki internetowej, która potrafi przeglądać tylko jedną stronę. Oczywiście możesz całą bazę i download zintegrować z aplikacją i zrobić kolejkowanie ściągania--w ten sposób całość ma tryb offline i jest to jedyna przewaga nad stroną internetową. W przeciwnym przypadku musisz mieć serwer, więc zamiast synchronizować wszystko między serwerem a aplikacją, chyba lepiej uruchamiać aplikację na samym serwerze--znaleźć prostego CMSa do zarządzania bazą plików, który obsługuje opisy i obrazki.

Prawdziwy Steam, jako aplikacja, to głównie kontroler DRM, reszta to właśnie własna przeglądarka istniejąca tylko po to, żeby można było wyłączyć Chrome'a, bo zżera pamięć :P Do imitacji tego może CrushFTP się spodoba. "Problem" jedynie w tym, że praktycznie nie istnieją gry klikowe z DRM, ani żadne korzystające z takiej ilościu RAMu, żeby Chrome im przeszkadzał :rollugly:

Fajna idea, zrobić coś podobnego do Steama. (To samo z tymi zachciankami zrobienia własnego "systemu operacyjnego" czy klona GTA.) Dopóki traktujesz to jako doświadczenie, zabawę lub coś podobnego, super...

Ale jeśli faktycznie chcesz angażować ludzi do babrania się w formularze, jeśli bierzesz projekt serio i chcesz zbudować prawdziwy system--zacznij od strony internetowej, bo praktycznie i tak musisz, żeby skompilować bazę. Potem możesz dorobić aplikację, która korzysta z tej samej bazy 100% offline, z kolejką i w ogóle. Dopiero ostatnik krok to mooooże dodanie do tego programu funkcji obsługi bazy online poprzez ładne API.
 
     
ziomek123234 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Pomógł: 1 raz
Posty: 105

1419 Prestiż
Wysłany: 20-08-2017, 11:21   

Sne napisał/a:
Rozumiem programy tego typu. Absolutnie rozumiem ten popęd. Kiedyś sama chciałam zrobić własny Reaktor (bo są w większości parowe. Get it?), choć tylko do gier NS:
1. framework wyświetlający opisy,
2. baza danych: linków, opisów i zrzutów; zawsze aktualna, bo brana w formie tabeli z serwera,
3. zrzuty i może niektóre gry w folderze download na serwerze, ściągane na żądanie.

Potem mnie oświeciło, że to tłumaczy się na:
1. HTML
2. SQL
3. FTP
Inaczej mówiąc... robienie Steam to dosyć bezsensowna zabawa w robienie własnej przeglądarki internetowej, która potrafi przeglądać tylko jedną stronę. Oczywiście możesz całą bazę i download zintegrować z aplikacją i zrobić kolejkowanie ściągania--w ten sposób całość ma tryb offline i jest to jedyna przewaga nad stroną internetową. W przeciwnym przypadku musisz mieć serwer, więc zamiast synchronizować wszystko między serwerem a aplikacją, chyba lepiej uruchamiać aplikację na samym serwerze--znaleźć prostego CMSa do zarządzania bazą plików, który obsługuje opisy i obrazki.

Prawdziwy Steam, jako aplikacja, to głównie kontroler DRM, reszta to właśnie własna przeglądarka istniejąca tylko po to, żeby można było wyłączyć Chrome'a, bo zżera pamięć Do imitacji tego może CrushFTP się spodoba. Problem jedynie w tym, że praktycznie nie istnieją gry klikowe z DRM, ani żadne korzystające z takiej ilościu RAMu, żeby Chrome im przeszkadzał

Fajna idea, zrobić coś podobnego do Steama. (To samo z tymi zachciankami zrobienia własnego systemu operacyjnego czy klona GTA.) Dopóki traktujesz to jako doświadczenie, zabawę lub coś podobnego, super...

Ale jeśli faktycznie chcesz angażować ludzi do babrania się w formularze, jeśli bierzesz projekt serio i chcesz zbudować prawdziwy system--zacznij od strony internetowej, bo praktycznie i tak musisz, żeby skompilować bazę. Potem możesz dorobić aplikację, która korzysta z tej samej bazy 100% offline, z kolejką i w ogóle. Dopiero ostatnik krok to mooooże dodanie do tego programu funkcji obsługi bazy online poprzez ładne API.


Na razie z tym projektem robie przerwę ogarnę parę innych rzeczy pouczę się to zaczne go dokańczać, nie chciałem robić dokładnego steam! Bo i tak dokładnego bym nie zrobił, chciałem trochę inną baze zrobić ale na razie mogę zacząć robić jakieś inne gry, chociaż że już mam pomysł na grę! Oczywiście, przepraszam za zmarnowany czas!
aplikacja kiedyś powróci ale już pełna wersja! nie będę zakładał i się pytał :)
NQ
SNE można przenieść temat do kosza :)
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37281 Prestiż
Wysłany: 20-08-2017, 12:32   

Żebyś źle nie zrozumiał. Sne nie chciała Ci powiedzieć, że sam projekt jest bez sensu, a jedynie, że są lepsze narzędzia do tego, niż kliki.
 
     
ziomek123234 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Pomógł: 1 raz
Posty: 105

1419 Prestiż
Wysłany: 20-08-2017, 23:05   

jarlfenrir napisał/a:
Żebyś źle nie zrozumiał. Sne nie chciała Ci powiedzieć, że sam projekt jest bez sensu, a jedynie, że są lepsze narzędzia do tego, niż kliki.

Wiem, po prostu muszę się jeszcze pouczyć.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group