NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik Multitouchowego Joysticka na Androida
Autor Wiadomość
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 08-01-2017, 21:46   Silnik Multitouchowego Joysticka na Androida

Autor : Herrios
Grafika : Herrios

Myślę że przyda się każdemu kto robi grę na androida ;)

Screeny :
Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:


Download :
Pobierz MFA

Pobierz APK
Ostatnio zmieniony przez Herrios 16-01-2017, 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 15-01-2017, 16:18   

Fenomenalny przykład, na pewno będzie bardzo przydatny. Wszystko jest podane jak na tacy, wystarczy tylko skopiować. W dodatku jest wbudowane skalowanie do dowolnego DPI i za to się należy wielkie uznanie. Można prosić APK do testu?

Jedna tylko sugestia - procentowe ustalanie obszaru aktywacji joysticka jest fajnie zrobione, ale przydałaby się też druga opcja, gdzie dałoby się aktywować go poprzez sprawdzanie, czy dotknięcie nastąpiło na obiekcie aktywnym, aby mieć jeszcze większą kontrolę.

A własny ruch po ścieżce to też fajny patent z którego już wiem gdzie skorzystam (i dopiszę do autorów), tylko trochę go przerobię.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 16-01-2017, 00:10   

Lekko zaaktualizowany silnik : Download

Neoqueto napisał/a:
Jedna tylko sugestia - procentowe ustalanie obszaru aktywacji joysticka jest fajnie zrobione, ale przydałaby się też druga opcja, gdzie dałoby się aktywować go poprzez sprawdzanie, czy dotknięcie nastąpiło na obiekcie aktywnym, aby mieć jeszcze większą kontrolę.


Wystarczy przerobić zdarzenie nr.29 i nr.31, to one odpowiadają za ustalanie startowej pozycji joysticka.

Spoiler:

Polecam jeszcze usunąć zaznaczony warunek na powyższym obrazku, powoduje on że joystick pojawia się tylko jeśli się "tapnie" na zone startowy w którym joystick może się pojawić, wiąże się z tym bug że jeśli przesunie się tam inny dotyk i spróbujemy aktywować joystick to gałka powędruje na pozycje 0,0 . Nie wiem jak to naprawić ale pewnie jeszcze będę próbował.
Usunięcie tego warunku powoduje że można aktywować joystick przejeżdżając palcem na sferę startową, nie jest to niczym złym a i usuwa tego buga.

Tutaj apk :
Download

Żeby przemieszczać się pomiędzy ramkami na telefonie przytrzymaj przycisk menu :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group