NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Szukam] Silnik ekwipunku RPG
Autor Wiadomość
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Pomógł: 12 razy
Posty: 241

12186 Prestiż
Wysłany: 03-04-2009, 20:32   [Szukam] Silnik ekwipunku RPG

Wytyczne:
Szukam silnika ekwipunku - zakładanie, zdejmowanie przedmiotu. Chciałbym, aby obowiązkowo każda broń była innym obiektem aktywnym, a do tego, żeby po założeniu broni było widać ile ma ona ataku.

Dodatkowo:
Osobne sloty na każdy rodzaj broni (obuchowa, sieczna, dystansowa itp.):
+500 kredytów

Wszystko ładnie opisane:
+250 kredytów

Kończąc:
500-1500 kredytów oferuję ja, w zależności od tego, czy przykład mi się spodoba i, czy okaże się przydatny.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3447

33784 Prestiż
Wysłany: 03-04-2009, 20:58   

Połącz i przerób:
http://romanx.webd.pl/?66
http://romanx.webd.pl/?83

BTW, naprawdę wypadałoby napisać do czego chcesz ten silnik. MMF2? Construct? :P
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Pomógł: 12 razy
Posty: 241

12186 Prestiż
Wysłany: 04-04-2009, 07:17   

Ano, fakt. MMF2 oszywiście. :D Dorób do profilu używane programy to będzie pół-wiadomo. ;)

[ Dodano: 04-04-2009, 09:11 ]
Aha... a poza tym to przykłady są zbyt zagmatwane. Potrzebuję surowców - czarno na białym. ;)
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 04-04-2009, 18:54   

http://dse.victorygames.info/EaAI_source.zip

Silnik w stylu Diablo.
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Pomógł: 12 razy
Posty: 241

12186 Prestiż
Wysłany: 04-04-2009, 22:00   

Ładnie, ładnie. :D
Zapomniałem dodać... wolałbym raczej brak zewnętrznych plików. :(
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 04-04-2009, 22:32   

Zaawansowane RPG bez zewnętrznych plików = prawdopodobna śmierć mózgu od nadmiaru informacji ^^ z zewnętrznymi plikami jest łatwiej.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 05-04-2009, 00:13   

Fadex niby łatwiej, ale jest to śmierć dla dysku twardego i komputera (ciągły odczyt danych przez INI/Grafiki, czego można by uniknąć ale nie do końca... a przynajmniej nie jest w pełni uniknięte tutaj).
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3447

33784 Prestiż
Wysłany: 05-04-2009, 07:50   

Fanotherpg napisał/a:
Fadex niby łatwiej, ale jest to śmierć dla dysku twardego i komputera (ciągły odczyt danych przez INI/Grafiki, czego można by uniknąć ale nie do końca... a przynajmniej nie jest w pełni uniknięte tutaj).

Nie. Dane można załadować tylko raz, do animacji obiektów aktywnych.
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pojedynki: być może
Pomógł: 12 razy
Posty: 241

12186 Prestiż
Wysłany: 05-04-2009, 08:01   

Loadinga się zrobi i będzie dobrze. :)
Chodzi mi o to, aby nikt nie miał łatwego dostępu do zasobów gry. ;P
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 05-04-2009, 12:06   

RX o co ci chodzi? Akurat co do silnika, to APy z postaci zmieniają się z każdą klatką animacji postaci bazowej, ale wtopiłem z wczytywaniem INI, które sie ciągle wczytuje jak najedziemy kursorem na obiekt. Można było np. przez dodanie Edit boksa, który mialby w sobie teksty tych obiektów zaoszczędzić tego wczytywania.
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group